|
|
|||
|
|||
ah ik dacht die van PSI van ... ? die stond in Maastricht op de racingshow met sticker van Flandria Rent NR 45
daar zat ik dus mis |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Misschien iets voor een Toyota Dealer. Kan je een prachtige TB- TA van maken...
Er staan er twee van te koop For sale 2x Lexus IS 200 Superproduction Racecars. These ex Dutch championship superproduction cars where built in 2002 to the highest specification and maintained regardless of costs. Very high specification body shells capable of handling lots of power. Fitted with 60 Ltr.bagtanks, air jacks, dynamic shocks and Professional designed suspension parts these cars can be easily upgraded to various other touringcar classes. Beautiful finished inside with Carbon dash and panels. Various engine options available coupled on 5 speed Gemini dogboxes. Please mail for info to pmned@xs4all.nl |
|
||||
|
||||
idd....diezou in het veldnietmisstaan...lang geleden dat we nog een een jappaner in de belcar hebben gezien. maar ik vrees datdie toyota dealers met de handen in hun haarzitten om aldie yarissen kwijt te krijgen
|
|||
|
|||
Diegene die die Lexussen koopt moet in ieder geval budget hebben om ze te ontwikkelen, ze waren namelijk niet erg snel en betrouwbaar in het DTCC. Het zijn overigens wel mooie wagens.
|
|
||||
|
||||
ook al zoiest....ik twijfelde idd aan hun vermogen
|
||||
|
||||
Quote:
Die wagen is zelfs veel meer dan zo maar een exotica. De reputatie van die wagen en zijn "piloten" heeft intussen mythische vormen aangenomen. Na de capriolen van Ceusters, Metior en Evers is dat "Belcar-gevaar" een heus collectors item geworden. Wie dat ding nu koopt, kan dat binnen een aantal jaren met forse winst verderverkopen. |
|
||||
|
||||
zou dit niets zijn voor de belar..TA ofzo..staat pas te koop van gistere gepost op racecars direct
een audi A4 stcc spec an het jaar 2002 voor meer info zie hier hebben we eigenlijk al niets gelijksoortig in de Belcar of vergis ik me
|