|
|
||||
|
||||
Vraag 13 en 14
Moeilijkheidsgraad : 2 Punten per goed antwoord : 2 Vraag 13 : [list=1][*]Welke Temsenaar zat (samen met 3 andere piloten, maar niet tegelijkertijd) achter het stuur in deze wagen?[*]Om welke race gaat het hier?[*]In welk jaar speelt dit zich af?[*]Wat is de naam van de wagen (merk + type)?[*]Wat was het behaalde resultaat in deze race?[/list=1] Tip : toen de 2e piloot per ongeluk een wiel op zijn zijn voet liet vallen, stond er ’s anderendaags in de krant : ”Co velt rechtervoet”… Vraag 14 : [list=1][*]Wie zit hier achter het stuur?[*]Welke GP is dit?[*]In welk jaar speelt dit zich af?[*]Wat is de naam van de wagen (merk + type)?[*]Wat was het behaalde algemene resultaat in deze GP?[/list=1] Tip : één ding is zeker : aan het stuur van deze wagen zit zeker geen salongriet!! Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@pandora.be vóór de START van de GP van Europa op 29 mei 2005. Gelieve ook uw deelnemingsnummer te vermelden in de titel van uw antwoord-email, dat maakt het voor ons een stuk overzichtelijker. Bedankt hiervoor! En vooral : veel succes aan iedereen!!!! |
|
||||
|
||||
Antwoorden verstuurd, maar ik heb nog wel geen deelnemingsnummer
sorry |
|
||||
|
||||
Opgelet! Bij vraag 13 a) mag je slechts één naam opgeven!!! Alle antwoorden met méér dan één naam zijn per definitie FOUT!!
Voor één keer zullen we correcties aan antwoorden (enkel op vraag 13 a) aanvaarden, omdat de vraagstelling op 2 manieren kon geïnterpreteerd worden. Maak er goed gebruik van! |
|
||||
|
||||
Die ene naam van 13 a), zat die achter het stuur op het moment van de foto?
Of wordt het dan te makkelijk? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
't Zal een (beredeneerde) gok worden vrees ik.
|
||||
|
||||
Ik heb men antwoorden juist ingestuurd, laat me iets weten als je ze ontvangen of niet ontvangen hebt.
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Na een namiddagje zoeken, nog steeds geen duidelijkheid over iets wat me van het begin redelijk makkelijk leek
|
||||
|
||||
Ik kan de oplossingen voorlopig niet posten, problemen met de server laten me niet toe iets te uploaden op De Paddock...
Geduld dus... |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|