![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Het is wintertijd, de tijd om reglementen en kalenders op de korrel te nemen
![]() Slachtoffer in dit geval is Embassy Racing. Dit team had als plan om deel te nemen aan het Brits GT kampioenschap in de klasse GT2 met een Ascari KZ1. De wagen van 2005, een 996 GT3-RSR, is verkocht. Blijkt er in het reglement dat geldig is voor 2006 een kleine adder onder het gras te zitten. Er mogen geen wagens deelnemen die gebouwd zijn met een carbon composiet chassis. OK, reglement is reglement. Voor zover geen probleem het reglement van Ratel's SRO organisatie. Je zou kunnen zeggen, had Embassy Racing maar beter moeten opletten. Die gasten moeten dus in 2006 maar ergens buiten Engeland gaan rijden. Wat mij betreft in een kampioenschap dat Spa of Zolder aandoet ![]() Ergens anders lees je dan weer dat DAMAX met een Ascari KZ1 van start gaat in het FIA GT3. Aangezien er maar één soort Ascari KZ1 bestaat praten we hier dus ook over een carbon composiet chassis. Het chassis van DAMAX en Embassy is identiek hetzelfde ![]() O ja, Ratel's SRO organisatie is de organisator van het FIA GT3 kampioenschap. Een organisator die in het ene kampioenschap een wagen verbiedt en in een ander kampioenschap vrolijk is toegelaten. Snapt iemand de SRO op dit gebied?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
waarom zou dat niet kunnen? het zijn 2 verschillende kampioenschappen met verschillende reglementen.
moest elk kampioenschap hetzelfde reglement hebben, het zou maar saai zijn
__________________
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik begrijp dus niet waarom een GT3 versie wel wordt toegelaten tot het FIA GT3 maar een GT2 versie verboden voor het Brits GT kampioenschap. Daarnaast is er de tendens dat de reglementen steeds meer naar elkaar toegaan. Zie het samensmelten tussen ACO/Le Mans en FIA GT reglementen. Belcar die intentie heeft om de FIA GT richtlijnen te volgen. De reden hiervoor? Op die manier kunnen deelnemers makkelijker heen en weer switchen tussen de verschillende kampioenschappen. Anders gezegd: Een organisator heeft een grotere vijver waaruit hij de GT-wagens kan vissen ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Last edited by Bramzel; 03-02-2006 at 13:48. |
#5
|
||||
|
||||
Je bent het eens en eonees met dezelfde zin?
![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#6
|
||||
|
||||
oepsie
![]() |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#8
|
||||
|
||||
DAmax heeft het blijkbaar nog niet goed door. In hun advertentie in autosport "possibility of British GT".
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|