![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
#1
|
||||
|
||||
Ik bespeur een tendens
![]() Als je dan wat verder gaat denken, zou de 24 uur als Stand-alone event kunnen overleven? Zoja, zou je dan iets van een 24-uurs kampioenschap kunnen organiseren? Barcelona, Dubai, Zolder, Bahrain, Silverstone, ZAC, en Nurburgring. Zou zoiets potentieel hebben? Of de Belcar 24 uur van Zolder en tevens onderdeel van de World Championship 24 hours?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 08-08-2006 at 23:23. |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
Die van Zolder, Dubaï, Silverstone, Bathrust, Nurburgring etc... Daar een WK 24 Hours van maken zou idd niet onaardig zijn! Maar is daar wel geld voor, om heel de wereld af te reizen? btw, Mark jouw comment is iets voor nieuwe thread?? |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Het zou wel een leuk concept zijn, maar misschien moeilijk haalbaar. |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Oke dan is meteen de vraag, welke sponser(s) kan dit aan... Zul je niet rap vinden vrees ik. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Had ik nu regionaal gezegd oke dan begreep ik het wel ![]() |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. De lokale organisatoren kunnen blijven werken zoals ze nu te werk gaan. Je krijgt een overkoepelende organisatie die met haar kampioenschap een aantrekkelijke aanvulling kan zijn voor de lokale 24 uurs races. De lokale 24 uurs races kunnen pronken met de status "WK" en rekenen op de inschrijvingsgelden van een extra klasse. Focus dient dan te liggen op de lichte GT wagens (GT3 bijvoorbeeld) en de Toerismewagens (Denk aan de Duller M3). Zie het instant-succes van de 24 uur van Dubhai bijvoorbeeld. Vol veld, iedereen tevreden.......in 2007 gaan ze het weer het organiseren. Als er geld bij moest zouden ze het niet doen ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#8
|
||||
|
||||
Nog een probleem, hoe krijg je deze allen onder 1 WK?
Elk nationaal 24 uurs race zit namelijk onder andere reglementen/kampioenschap Nurburingring onder VLN, Zolder onde Belcar, Bathrust onder Procar, Silverstone onder ... British GT of Britcar? etc... Procar Bathrust vond ik dit: http://www.procar.com.au/StatsBathurst24hr.pdf Zo een soort deelnemers lijst ziet er al aardig uit, maar nog niet op en top K'zou dan denken aan zo iets met 4 klasses: K1: FIA GT1/GTA/GT500/DTM2005/6 K2: FIA GT2/GTB/ex-TA/GT300/SuperV8Stars/DTM...-2004 K3: FIA GT3/GTS/WTCC2005/6 K4: GTC/ex-TB/ETCC ...-2004 Welke Race's/Circuit's? Zolder/Silverstone/Nurburgring/Bathrust/Dubaï/Bahrein Nog kandidaat circuit's? Last edited by Viper GTS-R***; 08-08-2006 at 23:39. |
#9
|
||||
|
||||
Vergeet anders het schoonste circuit? Spa-Francorchamps.
|
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Ja en? Vrolijk zo houden ![]() Wat betreft klasse-indeling? FIA GT3, WTCC en Silhouettes a la Megane zijn het maximaal toelaatbare. Geen meuk van FIA GT1, GT2 (alleen in zwaar geknepen toestand), DTM of V8Star. Simpele wagens zoals vroeger ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
|
#12
|
||||
|
||||
dus Zolder heeft geen internationale uitstraling voor u?
![]() Trouwens er bestaan 2 24 uurs races in Spa & 1 25 uurs race. |
#13
|
||||
|
||||
@ Mark: Oké Bathrust valt weg om begrijpelijke reden die je vermelde.
Nu of GT1/GT2 DTM GT300/500 en SUper V8 Stars weglaten en hoofdzakelijk fia gt3/wtcc/silhouette's een goede mix is? Lijkt wel tof, maar is alleen goed voor een middenmoot klasse... Is dat wel genoeg voor succes te boeken? WIlt men niet dat extra'tje meer dat die dtm gt1 v8stars super gt500 wagens wel kunne bieden? @ ICEMAN: Dat zeg ik niet, maar internationale uitstraling zegt niet dat het ook een internationale race is hé... blijft nationaal... En denk niet dat ivm Spa daar ooit part van zou kunne maken, die blijven na al de succes aan fia trouw hoor... Last edited by Viper GTS-R***; 08-08-2006 at 23:55. |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|