![]() |
|
|
|||
|
|||
Gezocht
"Maar je kunt beter zes punten scoren dan geen"
WAT EEN EIKEL? ![]() Wie noemt hem bij naam? |
|
||||
|
||||
![]() ==> slotje
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat Bam-Bam het hier over had. 't Is natuurlijk wel nie proper, al zo vroeg op den avond zat zijn Bam-Bam, maar ik vergeef het u ![]() ![]()
|
||||
|
||||
ah, ge moe mor kunnen volgen he
airco
|
||||
|
||||
d'r zitten idd wel idiote uitspraken in z'n zoveelste reactie op Montoya, maar ik geef hem toch gelijk in het feit dat zo'n manoeuvres gevaarlijk kunnen zijn. 't Is min of meer het hardhandig opzijzetten van een coureur, en daar kunnen altijd ongelukken van komen.
ENKEL... daarom noemen ze het ook 'autosport'. 't zou gvd maar saai zijn moesten ze nie durven inhalen omdat er een ongeluk zou kunnen gebeuren. Meer van dat, Ralfje ! ![]()
|
||||
|
||||
1. Ralf zaagt teveel
2. Er wordt iets teveel gemekkert over gedurfde inhaalbewegingen 3. De man met ballen aan zijn lijf hoeft niet noodzakelijk een gedurfd manoeuver uit zijn hoed te toveren om van de baan te gaan, nietwaar Jos ? 4. De essentie van autosport is nog steeds de snelste te zijn en winnen kan al eens enkel gebeuren door een deftig inhaalmanoeuver 5. Pussies die op safe rijden hebben we al genoeg ![]() |
|
|||
|
|||
Wat hebben we in godsnaam aan coureurs die omwille van punten ons een spectaculair inhaalmanoeuver onthouden!!
Hoe durven ze! Daar worden ze toch voor betaald. Wat zijn racefans er nu bij gebaat dat Ralfie & co op het eind van het kampioenschap een paar puntjes meer of minder hebben als ze om dat te bereiken nooit eens een risikootje durven nemen. Maar goed Ralf zit de laatste tijd in nauwe schoentjes en dan vergeef ik hem zulke uitspraken. Kan nog een mooi seizoen worden.. |
|
|||
|
|||
Wie voorspelt nu zijn eigen teammaat een ernstig ongeluk
![]() |
|
|||
|
|||
Inderdaad, weg met de strandjanetten in de F1. Die "gevaarlijke" maneuvers zijn gewoon een krachtmeting (wie "lost" het eerst?). Schumi, Montoya, Villeneuve (vader en zoon) hebben gewoon het karakter om zich in een duel heel dominant te gedragen ... SO WHAT ??? Daar gaat het toch om in de racerij.
Anderzijds gebeurden die dingen niet 20 jaar geleden, omdat er toen nog respect was voor het gevaar, noem het overlevingsinstinct. Degenen die dat toen wel deden zijn bijna allemaal verongelukt, denk maar aan Gilles (ik weet het wel, da was tijdens de trainingen, maar 't was toch ook gewoon omdat hij niet wou lossen voor Jochen Mass die in de weg reed hé) Goei weekend aan alle Paddockers
|
|