![]() |
|
|
||||
|
||||
photopoints
blij te horen dat er toch meer deelnemers zijn dan ik had verwacht!
Ben eens benieuwd wie donderdag 22/3 op de test dag present zal zijn... aan de moderator hier, even een vraag, in franchorchamps hebben ze op bepaalde plaatsen photopoints zou dit geen goed idee zijn om dit eens aan een verantwoordelijke van zolder voor te dragen? misschien kan je hier wel eens poll doen... mvg dimi |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
das echt wel een must voor circuit zolder, nu zeker ze hebben dit jaar nog meer hoge hekken geplaats voor champcar :s
Zoveel werk is dat nu toch wel niet he? |
|
||||
|
||||
Quote:
Veiligheid is altijd een makkelijk excuus om je achter te verschuilen. Dat zoiets moet kunnen bewijzen enkele circuits in de States. Daar zijn aparte fotoplekjes voor de amateurs, o.a. bij champcar wedstrijden ![]() Dus, gaan we met zijn allen een petitie / brief opstellen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 18-03-2007 at 17:41. |
|
||||
|
||||
Dat lijkt me een schitterend idee!!!
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
zeker en vast het proberen waard! Ik denk dat een petitie zeker een goed idee is, na deze petitie en een brief bijgevoegd per post naar meneer witmeur himself?
Zullen we alvast beginnen met alle leden van deze site ![]() Last edited by tuneboy; 19-03-2007 at 12:39. |
|
||||
|
||||
Ik sluit me hier volledig bij aan! Het is al zover gekomen dat ik mijn toestel meestal al thuis laat als ik naar Zolder ga. Het resultaat is meestal het sleuren niet waard.
![]()
|
||||
|
||||
Witmeur? Dat is de verkeerde persoon......de brief / petitie moeten we aanbieden aan Dejaeghere.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
En een perskaart hoef ik niet want ik wil puur als hobbyist foto's maken... |
|
||||
|
||||
Dat is dan de algemeen directeur ad interim zeker. Vind het een prima idee! Voeld er iemand zich geroepen om een goede dienst te bewijzen en een deftige brief / petitie op te stellen?
|
|
||||
|
||||
Ik zou eigenlijk eens graag willen weten hoe je aan zo een vestje komt zodat je overal foto's kunt maken. Moet je hiervoor een journalist zijn ofzo?
|
|
|||
|
|||
Daarvoor moet je een accreditatie van het circuit zelf hebben. maar denk niet dat het makkelijk is om er aan te geraken. en je zal ook wat fotowerk moeten voorleggen veronderstel ik.
Vind het belachelijk dat zo hoge hekken aan de buitenkant van het circuit aan de eerste linkse hebben staan. vroeger kon je daar tenminste nog wat leunen of die hekken, toen waren het van die groenachtige dingen. maar denk dat ze die vervangen hebben door heras-hekken(of iets dergelijks) omdat het veldrijden daar door kwam. |
|
||||
|
||||
Vandaag konden de toeschouwers nie eens aan de rea-bocht geraken. SCHANDALIG vind ik. Er is al zo weinig ruimte voor de toeschouwers bij de WSbR en dan sluiten nog de mooiste plekjes af
![]()
|
||||
|
||||
Het was vandaag inderdaad huilen met de pet op wat betreft zicht op het circuit. Als we zo verder gaan horen we alleen nog de wagens
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nog steeds geen amateur-fotograaf die de pen ter hand wil nemen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|