De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Informatica en Fotografie
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 18-03-2007, 01:51
tuneboy's Avatar
tuneboy tuneboy is offline
De Paddock Rookie

photopoints

blij te horen dat er toch meer deelnemers zijn dan ik had verwacht!
Ben eens benieuwd wie donderdag 22/3 op de test dag present zal zijn...

aan de moderator hier, even een vraag, in franchorchamps hebben ze op bepaalde plaatsen photopoints zou dit geen goed idee zijn om dit eens aan een verantwoordelijke van zolder voor te dragen? misschien kan je hier wel eens poll doen...
mvg dimi
Reply With Quote
Old 18-03-2007, 16:32
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by tuneboy View Post
aan de moderator hier, even een vraag, in franchorchamps hebben ze op bepaalde plaatsen photopoints zou dit geen goed idee zijn om dit eens aan een verantwoordelijke van zolder voor te dragen? misschien kan je hier wel eens poll doen...
mvg dimi
Ik heb daar zelf na de 24u van Zolder over gemaild met iemand van CZ, ze gingen dat bekijken op de komende ledenvergadering toen. Iets zegt met dat het niet op hun prio lijstje stond de voorbije winter.
Reply With Quote
Old 18-03-2007, 17:19
tuneboy's Avatar
De Paddock Rookie

das echt wel een must voor circuit zolder, nu zeker ze hebben dit jaar nog meer hoge hekken geplaats voor champcar :s
Zoveel werk is dat nu toch wel niet he?
Reply With Quote
Old 18-03-2007, 17:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
zou dit geen goed idee zijn om dit eens aan een verantwoordelijke van zolder voor te dragen?
In het verleden zijn er wel eens wat mailtjes richting CZ gegaan omtrent deze kwestie. In het kader van veiligheid e.d. onbespreekbaar. Dat was toen, wie weet is er onder het nieuwe beleid nu meer mogelijk zonder de veiligheid in het gedrang te brengen.

Veiligheid is altijd een makkelijk excuus om je achter te verschuilen. Dat zoiets moet kunnen bewijzen enkele circuits in de States. Daar zijn aparte fotoplekjes voor de amateurs, o.a. bij champcar wedstrijden Kost wel wat extra maar dan heb je ook wat.

Dus, gaan we met zijn allen een petitie / brief opstellen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 18-03-2007 at 17:41.
Reply With Quote
Old 18-03-2007, 20:29
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Dus, gaan we met zijn allen een petitie / brief opstellen?
Dat lijkt me een schitterend idee!!!
Old 19-03-2007, 12:35
tuneboy's Avatar
De Paddock Rookie

zeker en vast het proberen waard! Ik denk dat een petitie zeker een goed idee is, na deze petitie en een brief bijgevoegd per post naar meneer witmeur himself?
Zullen we alvast beginnen met alle leden van deze site

Last edited by tuneboy; 19-03-2007 at 12:39.
Reply With Quote
Old 19-03-2007, 17:40
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Ik sluit me hier volledig bij aan! Het is al zover gekomen dat ik mijn toestel meestal al thuis laat als ik naar Zolder ga. Het resultaat is meestal het sleuren niet waard.
Old 19-03-2007, 21:04
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
zeker en vast het proberen waard! Ik denk dat een petitie zeker een goed idee is, na deze petitie en een brief bijgevoegd per post naar meneer witmeur himself?
Zullen we alvast beginnen met alle leden van deze site
Witmeur? Dat is de verkeerde persoon......de brief / petitie moeten we aanbieden aan Dejaeghere.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 19-03-2007, 21:16
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Rohrl-fan View Post
Ik sluit me hier volledig bij aan! Het is al zover gekomen dat ik mijn toestel meestal al thuis laat als ik naar Zolder ga. Het resultaat is meestal het sleuren niet waard.
Ik heb tijdens de laatste Belcar race m'n toestel ook in de wagen laten zitten. Jammer want dat toestel (en bijhorende lenzen) was een hevige hap in mijn budget en dan kan ik 'em niet eens gebruiken in Zolder.

En een perskaart hoef ik niet want ik wil puur als hobbyist foto's maken...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 19-03-2007, 22:13
tuneboy's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Witmeur? Dat is de verkeerde persoon......de brief / petitie moeten we aanbieden aan Dejaeghere.
Dat is dan de algemeen directeur ad interim zeker. Vind het een prima idee! Voeld er iemand zich geroepen om een goede dienst te bewijzen en een deftige brief / petitie op te stellen?
Reply With Quote
Old 13-04-2007, 19:04
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Ik zou eigenlijk eens graag willen weten hoe je aan zo een vestje komt zodat je overal foto's kunt maken. Moet je hiervoor een journalist zijn ofzo?
Old 20-04-2007, 15:39
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Daarvoor moet je een accreditatie van het circuit zelf hebben. maar denk niet dat het makkelijk is om er aan te geraken. en je zal ook wat fotowerk moeten voorleggen veronderstel ik.

Vind het belachelijk dat zo hoge hekken aan de buitenkant van het circuit aan de eerste linkse hebben staan. vroeger kon je daar tenminste nog wat leunen of die hekken, toen waren het van die groenachtige dingen. maar denk dat ze die vervangen hebben door heras-hekken(of iets dergelijks) omdat het veldrijden daar door kwam.
Reply With Quote
Old 21-04-2007, 21:17
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Vandaag konden de toeschouwers nie eens aan de rea-bocht geraken. SCHANDALIG vind ik. Er is al zo weinig ruimte voor de toeschouwers bij de WSbR en dan sluiten nog de mooiste plekjes af !
Old 21-04-2007, 21:19
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Het was vandaag inderdaad huilen met de pet op wat betreft zicht op het circuit. Als we zo verder gaan horen we alleen nog de wagens
Reply With Quote
Old 21-04-2007, 21:33
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Vandaag konden de toeschouwers nie eens aan de rea-bocht geraken. SCHANDALIG vind ik. Er is al zo weinig ruimte voor de toeschouwers bij de WSbR en dan sluiten nog de mooiste plekjes af !
Dit vanwege het "Renault in concert" concept. Zo heel erg druk was het overigens niet bij dat concert

Nog steeds geen amateur-fotograaf die de pen ter hand wil nemen?
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules