|
|
||||
|
||||
Vraag 15 en 16
Moeilijkheidsgraad : 2 Punten per goed antwoord : 2 Vraag 15 :
Tip : Vraag 16 :
Tip : Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@telenet.be vóór de start van de GP van Canada, op 10 juni 2007. Graag trekken we de aandacht op de vorm van de titel van je antwoord-email. Om het ons een beetje gemakkelijker te maken zouden we het erg op prijs stellen als je het format gebruikt dat ook in het reglement van de online quiz vermeld staat. In de titel van je antwoord-email zet je dus dit : DePaddock Online Quiz 2007 - vraag ... en ... - deelnemer nr ... Uiteraard vul je de toepasselijke vragennummers en jouw deelnemingsnummer in. Bedankt alvast hiervoor! En vooral : veel succes aan iedereen!!!! |
|
||||
|
||||
Simpel
|
|
||||
|
||||
Vraag 16 zo gevonden maar die vraag 15 daar ga ik is een trukje op moeten toepassen
|
||||
|
||||
Een schaar!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wel oppassen voor eventuele windvlagen als je buiten aan de slag gaat
|
|
||||
|
||||
Vraag 15 heeft me welgeteld 3 minuten goed kijken gekost en 3 kliks op het internet.
Vraag 16 moet ik nog opzoeken. |
|
||||
|
||||
Zijn mijn antwoorden al aangekomen?
|
||||
|
||||
Yep.
Een tip: als je zeker wil zijn dat je antwoorden toegekomen zijn, vraag dan leesbevestiging in je mail, dan kan je zien of en wanneer ik je antwoorden gelezen heb... |
|
||||
|
||||
Ik heb de tussenstand-tabel ge-update op zaterdag 9 juni, 12.00 uur. Wie zijn antwoorden al binnengestuurd heeft moet er dus bij staan. Check dit even jongens, en laat me weten als je naam er blijkbaar niet bij staat.
Voor de andere quizzers: je hebt nog een dag de tijd (tot aan de start van de GP van Canada), dus vergeet je antwoorden niet in te sturen! |
|
||||
|
||||
antwoorden zijn verstuurd. Ben eens benieuwd hoeveel punten ik nu weer ga laten liggen.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|