![]() |
|
|
||||
|
||||
Is het ok als we een gezamelijke Belcar - BTCS 12h thread aanhouden ?
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 31-05-2007 at 20:55. |
|
||||
|
||||
Jawadde, een geluk dat de piloten er heelhuids zijn vanaf gekomen...
|
|
||||
|
||||
Kan iemand een korte samenvatting geven van dat bericht? Mijn Frans is iets te roestig om het precies te snappen.
|
|
||||
|
||||
Wederwoord van Penders
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Lambert vindt het bijzonder jammer dat dit kon gebeuren met een ervaren piloot als Penders en dit op een dag zonder enig sportief belang. Antwoord van Penders: Penders reed al langs Lambert voor het aansnijden van Eau Rouge. De ideale lijn voor de Raidillon is op die plaats erg verschillend voor een GT en een Silhouette. Hierdoor is Penders naast Lambert kunnen komen waarop Lambert terug naar links zou zijn gestuurd met een zijdelingse impact met de Porsche tot gevolg. Penders vindt dat dit een spijtige zaak is voor het imago van autosport. Mijn mening: Penders had met zijn ervaring moeten weten dat de ideale lijnen verschillend zijn en hij had er dan ook achter moeten blijven. Het was maar een training, geen race! |
|
||||
|
||||
als de porsche geen schade heeft van voor dan kan men Penders niets verwijten.
Lambert geeft toe dat Penders snel dichter kwam...
|
|||
|
|||
ik heb zien gebeuren en het de versie van Penders klopt inderdaad het meeste van de twee...
Volgens mij zag Lefort Penders gewoon niet aankomen en wou hij op zijn ideale lijn naar boven rijden, maar spijtig genoeg zat Penders al op die lijn met inderdaad een zijdelingse impact tot gevolg... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()