|
|
||||
|
||||
Citroën C2 - Ypres 2006 - Loix - Tip Top - 1/43
Ik ga deze bouwen in opdracht voor Gofastfreddy.Het is een resign kid van Tip Top op 1/43, ik heb de kid al ontdaan van de gietnaden en als proper gemaakt, hier een foto ervan van 1/1 en de body
|
|
||||
|
||||
HAHA, op die foto van de echte wagen staat mijn voet en stuk van mijn pet er op(rechts op de foto)
|
|
||||
|
||||
nice to know , heb zelf die foto genomen ( dacht ik )
|
|
||||
|
||||
Het merk Tip Top, is dat een lijn van CB Com?
|
|
||||
|
||||
idd huugo
|
|
||||
|
||||
Dat klopt,het ook mijn eerste kid van dit merk dat ik ga bouwen, ik hoop dat alles goed komt
|
|
||||
|
||||
in jou handen komt alles goed
|
|
||||
|
||||
Ben ook met deze begonnen met het zetten van de lagen verf.
Tussen de regen door toch een paar foto's ervan De grondverf. Deze is allen het dak al in het wit afgelakt. Na een beetje droogtijd,het dak afgeplakt voor de vollegige body in het rood tezetten. De eerste lagen rood. Zo sorry voor de weinige foto's, maar dat is met het goede weer in België |
|
||||
|
||||
- Welk rood heb je hiervoor gebruikt?
- Zit er geen lopertje in de stijl links achteraan? - Wanneer je het dak witgespoten hebt, heb je dan de gedeeltes van auto die rood moesten ook afgeplakt? Hierdoor kan je vermijden dat er teveel onnodige lagen zitten (primer én wit én rood, terwijl enkel primer én rood nodig zijn) daar waar het rood moet zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hier een paar foto's hoe hij nu staat voor uit teharden
En een groepsfoto met de 3 2005 uitvoeringen |
|
||||
|
||||
Ik heb de gril en de raamlijsten in de zwart gezet,ook de gril onderaan van voor en de achterkant onder in het oranje gezet,ook de beschermkapjes op de zijkant net voor achterwiel in het wit gezet
Zo dat was het weer voor deze opdait,vragen of dergelijks laat maar horen |
|
||||
|
||||
Ben bezig met het zetten van de decals,graag hier een paar foto's van de volgorde van het plakken van de decals
|
|
||||
|
||||
Hier nog een paar met de ramen en de achterspoiler erop
Zo tot hier met de opdaits,vragen laat maar komen |
|
||||
|
||||
Dat ziet er goed uit.