![]() |
|
|
||||
|
||||
Toyota Celica AT185 - BHV Rally - 2006 - PM - 1/43
Deze is een kid van Prov.Mol. op 1/43 een Toyota Celica AT 185 met als rijder Monnens G. in de BHV rally'06,is gemaakt voor een vriend, ik geef een paar foto's van de grondverf en de lak
De 1* laag en zo verder, De lak, |
|
||||
|
||||
Vervolg van het spuiten van lak en ook nog een zicht van het interieur
![]() De lichten en de ramen al afgelijnd, Zo tot hier deze opdait ![]() |
|
||||
|
||||
Zo is iedereen weg,of is er geen interesse meer,ben bezig met de decals tezetten,hier een paar foto's ervan
![]() Zo dat is het weer voor deze keer toot de volgende? |
|
||||
|
||||
Geb jij die al eens niet gemaakt op een ander forum?
![]() |
|
||||
|
||||
Alweer een prachtige creatie, zoals gewoonlijk he.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Goe bezig.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja jij hebt tijd nu,je zoon bouwd nu uw modelletjes ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Werken inderdaad. Het schooljaar is nog niet begnnen en ik heb al drie vergaderingen achter de rug. Nu ja, das het nadeel als je een dragende kracht bent van je school he... En ik ben nog op bezoek geweest bij 2 leerlingen wat me ook weer vier uur kostte. En aangezien ik in Nieuwkapelle werk (op 50 km van hier) dan weet je dat ik druk was deze dagen... Straks nog even mijn klasje in orde zetten en we kunnen er weer in vliegen !!
Nu naar je bouw Flame. Hij ziet er weer goed uit. Zeker je decals. Maar dat wisten we al. 1/43 interieurtjes zien er mij verdorie prutswerk uit... Ik hou het op 1/24 hoor. Weet je al iets meer over mijn bestelling? Niets dat presseert hoor, just asking ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
mooi modelletje, kleur van de decals is zeer schoon
![]() |
|
||||
|
||||
Ben hem in elkaar aan het zetten en de laatste decals erop,ik heb nog eens het raapje open gezet bij pilootkant
![]() Klaar. voor meer foto's kijk in gallery: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=14635 Last edited by Flame; 09-09-2007 at 13:49. |
|
||||
|
||||
Ziet er weer toppie uit, zoals altijd.
Chique dinges !!
|
|