|
|
||||
|
||||
Toyota Corolla - Melissa - Haspengouw 2007 - Skid - 1/43
Ik deze maar eens laten zien is gemaakt in de 2 versie,Omloop van Vlaanderen en Haspengouw 2007.Het gaat om Melissa - Isdoor.Als basis heb ik een Skid of Vitesse genomen op 1/43.Als eerste is de Haspengouw aan de beurt,foto's van deze heb zelf kunnen nemen tijdens de keuring van de wagens,zodat ik genoeg details heb.Ik heb de decals op 1/43,1/24 gemaakt.
De wagen 1/1, Het modelletje als basis, |
|
||||
|
||||
Benieuwd naar de ombouw.
Succes Flame. |
|
||||
|
||||
Ben bezig met het zetten van de decals,graag geef ik hier de werkwijze van het zetten van de decals,hier een paar foto's ervan
|
|
||||
|
||||
Vervog van de decals,het wit erop
En nog een zicht van het interieur met de velgen, Last edited by Flame; 11-11-2007 at 01:15. |
|
||||
|
||||
Ferm, je hebt zelfs de velgjes gevonden.
|
|
||||
|
||||
Prachtig werk.
|
|
||||
|
||||
Ik dacht net hetzelfde !! Op 1/24 zal dat wat anders worden...
Nu ja, die Cracklivery's heb ik altijd heel "schoon" gevonden. En deze modernere versie voor Melissa ook natuurlijk.
|
|||
|
|||
Zeer knap werk Loeten, ziet er zeer mooie corolla uit !
|
|
||||
|
||||
Knap hé?
|
||||
|
||||
Van harte dank, alleen is het wel Flame die hier aan het werk is hoor !!
|
|||
|
|||
Quote:
Proficiat Flame |
|
||||
|
||||
Staat ondertussen terug in elkaar,hier een paar foto's ervan,ook van het interieur
|
|
||||
|
||||
Vervolg van de foto's
Zo dat was het weer voor deze liverie Link gallerij: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=13139&page=2 |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|