|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting - 21 maart 2008 - De Kluis, Bolderberg (Zolder)
Na een weekendje Jabbeke is het weer de beurt aan onze maandelijkse bijeenkomst.
Deze gaat door a.s. vrijdag 21 maart '08 en we beginnen zoals gewoonlijk omstreeks 20.00. Als ik mijn 2 uurtjes verlof krijg, dan ben ik op tijd, zoniet zal het omstreeks 21.15 zijn dat ik kom binnenvallen. Tot vrijdag
|
||||
|
||||
OK, ik zal er zijn. Volgende punten staan op de agenda:
- Pratische afspraken ivm onze deelname aan Modelforce 2008 - Gezamelijke aankoop bij een modelbouw winkel - Demo: gelieve aan te willen geven welk onderwerp jullie graag behandeld zouden willen zien - Bespreking meegebrachte modellen - Varia Als je van plan bent van af te zakken naar De Kluis volgende vrijdag, gelieve dit dan hier te willen bevestigen. Kwestie dat we weten wanneer iedereen er is en we kunnen starten. |
|
||||
|
||||
Ik ga eens een keertje overslaan. We gaan met de familie een weekendje naar zee, en ik moet de kerk toch een beetje in het midden houden niewaar.
Ik lees in deze thread wel de concrete afspraken ivm Modelforce. Wat mezelf betreft zal ik erbij zijn in Leopoldsburg en kan ik modellen meebrengen gaande zo ergens tussen de 6 en de 20, naargelang de behoefte. |
|
|||
|
|||
Ik ga proberen te komen.
Voorstel demo:Rolkooien bouwen. |
|
||||
|
||||
okidoki.
|
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn.
|
|||
|
|||
Ik zal deze keer ook weer kunnen aanwezig zijn.
voorstel demo: afplakken van moeilijke vormen (rondingen enz) |
|
||||
|
||||
Ik kom ook, en,als hij tenminste verlof krijgt van zijnen baas,breng Flame "ik bak frieten" mee.
|
|
||||
|
||||
Zal er ook weer zijn.
Is er vorige keer een demo geweest over verschillende manieren van gordels maken? ( kon er toen niet bij zijn ) |
|
||||
|
||||
Hallo,ik kan er dit maal niet zijn het zal voor een volgende keer worden.
Het spijt mij. |
|
||||
|
||||
Ik kom ook
@Sennake hoe jij komt niet,hoe kan ik dan inschrijven voor dat eetentje? |
|
||||
|
||||
Via Guido, die bezorgt mij de inschrijvingen wel, geen paniek
|
|
||||
|
||||
Zal er ook zijn, met kersverse Kawa ZX-RR (op 1/12de weliswaar)
Iemand die een lift zoekt? Ik vertrek uit Steenokkerzeel - E40 - E314. Geef maar een seintje FeM
|
||||
|
||||
I'll be there too! Zal de Yamaha nog eens meebrengen voor diegenen die hem nog niet gezien hebben, als jullie hem nog niet beu zijn tenminste...
Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus tenzij iemand mij kan meenemen, als ik de auto niet terug heb, zal ik er niet zijn...Maar dat laat ik nog weten tegen dan. Tom |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|