|
|
||||
|
||||
Toyota Corolla WRC - Hannuit 2008 - Skid - 1/43
Hier ben ik weer.Het is ongeveer 1/2 week geleden dat de rally van Hannuit 2008 is gereden,dus de hoogste tijd om er een temaken.Het gaat om een niet alledaagse uitvoering...dus genoeg stof om hem temaken.Het is een Corolla WRC de rijder Steveny Ph.-Dehaspe P.,daar dat ik er toch altijd al klaar staan heb,gaat het deze keer eens heel vlug.Er was niet zo veel tekenwerk aan,dus een klein tussendoortje.Als bassis een Shid 1/43 wel met het kapje op de motorkap erop natuurlijk.En bedankt aan de goede fotograaf(Jo).De decals zijn gemaakt op 1/43,1/24
Wagen 1/1 Basis 1/43 De decals zetten. Zo tot hier laat ik het voor vandaag Edit by Dominique: ik heb even de titel aangepast. Het is geen modelletje van SHID, wel van SKID |
|
||||
|
||||
Ik denk dat Flame een aandeel heeft bij Skid. Hoeveel Corolla's zou hij al gemaakt hebben?
In ieder geval, een erg orginiele decoratie! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus als ik het goed begrijp wordt dat een Kia Corrolla WRC. in ieder geval al goe begonnen.
|
||||
|
||||
Das eens wat anders he, een Toyota gebruiken om er Kia reclame op te zetten... Ik wist dat er een deal (overname?) is van Toyota met Subaru maar niet met Kia..
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reakties en voor de fout recht tezetten.
Hier de eind foto's van het modelletje.Allen de velgen moet ik nog terug vervangen maar ik heb geen meer,moeten nog terug gemaakt worden Hier link naar gallerij: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=17290 |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
pracht modelletje eddy
|
|
||||
|
||||
Niet echt duidelijk maar heb een mailtje gestuurd met wat er juist opstond.
ook de site boven de ruit ontbreekt nog. www.speed-pictures.com |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hela, niet te rap he manneke, zeggen dat het model al klaar is en nog alle decals hangen er niet op...!
Ziet er verder goed uit. |
|
||||
|
||||
Om misverstanden te verkomen, hier de foto's die ik heb van voor de rally Hannuit 2008.
GEEN NAMEN OP RUIT OF OP DAKKANT GEEN WEVERSPORT DE ZONNEBAND Zo wat er allemaal is gebeurd in of tijdens de rally ik weet het niet,maar de decals zijn aangepast op 1/43,1/24 |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|