|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting - 18 april 2008 - De Kluis, Bolderberg (Zolder)
Voilą, aanstaande vrijdag is het weer zo ver, de maandelijkse bijeenkomst van ons clubke. Ondertussen is het weer een maandje geleden, dus er zal wel weer heel wat te vertellen zijn zoals onze deelname op Moveleo van zondag jongstleden.
Wat er zoal op het programma staat, zal de komende dagen wel duidelijk worden. En webeginnen zoals altijd om 20 uur. Nu maar hopen dat mijne halve dag verlof wordt goedgekeurd, zodat ik op tijd kan komen, anders zal het weer na negenen zijn. ps: Dominique, denk eens aan mijn boekje.
|
||||
|
||||
Ben er ook bij!!
|
||||
|
||||
Ik ook.
|
|
||||
|
||||
Ik zal er helaas niet bij zijn vrijdag.
|
|
||||
|
||||
Ik kom ook nog eens.
Tot vrijdag. Groeten WALTER |
|
||||
|
||||
Ik kom normaal ook
|
|
||||
|
||||
Da's beloofd! Tot vrijdag.
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn.
Ook nog enkele punten meegeven waar we het over zullen hebben: - nabespreking deelname Moveleo - verantwoordelijkheid cel Modelbouw: Guido geeft na 4 jaar de fakkel door - praktische demo: jullie kunnen, zoals altijd het topic, posten dat jullie behandeld willen zien - varia |
|
|||
|
|||
Ik zal er ook zijn.
|
|
|||
|
|||
zal er ook terug zijn (tegen 21.00 u)
|
||||
|
||||
Ditmaal een keertje overslaan,
Have fun !
|
||||
|
||||
Ik kom ook langs, maar zal wel in de ploeg zitten van de laatkomers... tot vrijdagavond
|
|
||||
|
||||
zal er ook zijn
|
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn.