![]() |
|
|
|||
|
|||
Nissan Skyline 2000GT-R - KPGC-10 GT-R - Fujumi - 1/24
Wegens de skyline die vast omdat er onderdelen staan te drogen en de kever die nog altijd in remolie ligt , ben ik een nieuw projectje begonnen.
hier zie je box-art : hier zie je het setje velgen die eronder zullen komen ( jeja gechroomde wanatabees ) de box inhoud : de decals : the manual: de sprues: Hier zie je orginele rijhoogte met de juiste velgjes eronder :
|
|||
|
|||
deze wordt natuurlijk verlaagt....
de body kleur is een autolak van motip. de body is opgeschuurd. Op de achterspoiler zaten 2 sinkmarks, deze werden erook uitgehaald. De panellines werden deiper gemaakt. Hier zie je body na een 3 tal laagjes van het bovenstaande busje : Zo dit was de update over mn nieuwe project. het interieur zal oob zijn normaal.
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd naar het resultaat, de kleur vind ik in ieder geval al een goed begin. Staat hem goed.
|
||||
|
||||
Alweer een nieuw projectje, en wat voor één. Je zal er gene spijt van krijgen, dit is een zéér mooie kit en dito wagen.
HIER staat mijn bouwverslag. ![]() Apropos, hoe vegaat het je Toyota Levin????
|
|||
|
|||
wel met de levin is alles goed.
nog enkele de zetels een laaste laag geven ( in da bruin ) en dan nog de versnellingspook monteren en ready is kees. groeten djoene
|
|||
|
|||
Hoi hoi
vanavond wat aan het interieur begonnen. hier zie je even een dryfitje om jullie te tonen welke richting ik wil uit gaan :
|
||||
|
||||
Als je gaat solderen, gebruik dan ook soldeervet, dan vloeit je tin mooi rond het aan elkaar te solderen gedeelte.
Eerst soldeervet op de plaats aanbrengen en dan met je soldeerbout tin aanbrengen. Is ook steviger en minder schuur- en vijlwerk achteraf. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-02-2009 at 23:57. |
|
|||
|
|||
update :
In de bordeaux lak begaven zich barsten waardoor de body in remolie belande. Na het gehele ontvettingsproces en schuurproces de body op nieuw in de primer gezet en de body gespoten in olive drab 2 ( ts -28 spuitbusje tamiya . Ook aan het interieur werd voortsgebouwd. De voornste zeteltjes werden bestrooid met embossing powder en en werden in een mat zwart kleurtje gezet. Ook is er een voetsteuntje bij gekomen voor de al dan niet aanwezige co-piloot.
|
||||
|
||||
Vet kleurtje maatje.
Staat em beter dan dat rood. Ik blijf em volgen ![]()
|
||||
|
||||
Aha, een racewagen in de kleuren van het Belgische leger.
![]()
|
||||
|
||||
|
|