|
|
||||
|
||||
Toyota Corolla WRC Melissa Debackere Haspengouw 2008 1/24 Tamiya
Mijn volgende wagen is de Toyota Corolla van Melissa uit de Haspengouw 2008 met lichtbak.
Deze geeft perfect weer hoever ik vandaag sta met mijn modellen en op deze manier bouw ik nu. Kritiek en tips voor verbetering zijn dan vanaf nu zeker welkom. De kit is van Tamiya. De decals komen van Flame. De voorwielen zijn van Rennaissance en de achterste van Bigmodel. De wagen is vernist met Mr. Hobby, de eerste die gespoten is. De lichtbak is ontleent van een model van Hasegawa en past zonder veel problemen. Heb nog niet met een Weathering set gewerkt, maar ga dat in de toekomst zeker eens doen. Eerst een fotoke van het origineel: En dan het model: |
|
||||
|
||||
Heb blijkbaar geen foto's van het interieur gemaakt en dat is spijtig, maar ga toch nog enkele buitenfoto's meegeven.
|
|
||||
|
||||
Dat willen en zullen we zeker doen, maar dan zou ik je willen vragen om vanaf nu ook wat meer te posten in de 'WIP-threads'. Op die manier is het voor ons gemakkelijker om tips te geven op dingen waar je mee bezig bent, kunnen we ook gemakkelijker zien waar er problemen kunnen zijn, en vooral: is het voor jou nog niet te laat om er al iets aan te doen op het model waar je mee bezig bent
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben van de week ook een WIP gestart van de VW Polo van Loix waar ik aan begonnen ben. |
|
||||
|
||||
Zeer proper model !
fantastisch dat je ook de verschillende velgen hebt gevonden om erop te leggen.
|