![]() |
|
|
|||
|
|||
Eurosport
Naar het schijnt zou Eurosport de F3000 races dan toch live gaan uitzenden. En dit vanaf Barcelona. Enkele mensen die een e-mail stuurde naar de redactie van de zender om hun beklag te maken kregen reactie. Eurosport beloofde dus om de races te gaan uitzenden. Ik hoop dus dat wat ze beloven ook echt zullen uitvoeren. Het zou welkom zijn voor alle F3000 fans. Ik zal er een kaars voor branden!!!!!
|
|
||||
|
||||
Nu haddek gehoopt dat daar Belcar ging staan ofzow in de plaats van f3000
![]()
|
||||
|
||||
tja ge moe nu nie alles verwachten he ... Belcar mag voor ons dan wel iets verschrikkelijk plezant zijn ... Naar het buitenland toe stelt het echter vrij weinig voor, zeker in vergelijking met de F3000. Beke normaal da Eurosport voor den F3000 kiest he ...
Daar waar onze nationale zenders er nog maar met mondsjesmaat in slagen om verslagen van de Belcar op onze buis te toveren kunnen we moeilijk verwachten dat een internationale zender dit doet. airco
|
||||
|
||||
Eurosport zendt tenminste iets uit........ De Belcar zie ik af en toe via een vaag frans satellietkanaal........
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Was maar een grapje zenne
![]() Mneen maar Kanaal 2 zendt toch nog steeds de 24hr uit hé? Allezja, deeltjes ervan.
|
||||
|
||||
na belcar race altijd verslag op ROB-TV
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hier in VL-Brabant emme ze gewoon eurosport van de kabel genomen dus voor mij is de info nutteloos
maar waar ik me aan erger is dat ze zenders als eurosport vervangen voor zo'n dom kanaal als VITAYA of Libertytv.com of HSE
|
||||
|
||||
mja hier is eurosport ook een jaar of 3 weg geweest. Ondertussen is het al een jaar terug zene.
airco
|
|