|
|
||||
|
||||
Porsche Turbo RSR 934 Jägermeister - 1/24 Tamiya 24328
Hier volgt een kit-review van de Porsche turbo RSR 934 Jägermeister. Dit is een nieuwe, door Tamiya uitgebrachte kit.
Box-art Bouwplan A-parts B-parts C-parts
|
||||
|
||||
D-parts
Banden Decals Spijtig dat het decalvel onvolledig is, namelijk die van Shell en Dunlop ontbreken. Pe-setje Wel spijtig dat men in het PE-setje geen gordelgespen heeft voorzien
|
||||
|
||||
Tenslotte rest me hier nog de carrosserie te laten zien, achteraan zijn enkele gietnaden te zien.
Spijtig dat Tamiya met de carrosserie in de fout is gegaan. Het carrosserie-gedeelte dat aan de zijkant onder de zwarte stootrand zit, staat te ver naar buiten. Tenslotte nog 2 foto's als bewijs dat er eigenlijk nog decals van Shell en Dunlop horen bij te zijn. Zal wel met licenties te maken hebben. We zullen dus tussen onze overschotjes mogen gaan zoeken voor de ontbrekende decals. De eerste foto heb ik ooit eens op het Web gevonden, de 2de komt uit mijn boek van Jägermeister-Racing.
|
||||
|
||||
Hoi Johny,
Heb jij de kit al in je bezit dan? Ik heb er ook 2 bij Tom besteld maar die waren nog niet binnen. Dus de carroserie moet op die plek "verbouwd" worden dan?
|
||||
|
||||
Quote:
Tom (Gulfie) had er afgelopen vrijdag een aantal bij.
|
||||
|
||||
Ze waren vrijdag namiddag nog binnen gekomen ...
|
||||
|
||||
Inmiddels een 2e variant van de 934 verschenen, de vaillant versie.
Identieke kit, sprues in het groen, andere decals. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|