|
#1
|
|||
|
|||
Renault 4 cv - HEL-ler 1/24
Hej plekkers...
Na de DS tijd voor een volgend project. Wa denkt ge van zoiets? Grtz, G |
#2
|
|||
|
|||
Laat maar komen Gert!
Liefst met ezelfde gedetaileerde uitleg er bij met welke producten je gebruikt , hoe je te werk gaat .... Ik zit al te wachten , want zoiets interresseert me wel. |
#3
|
|||
|
|||
Bring it on!
__________________
mvg, Wannes |
#4
|
||||
|
||||
Nog eentje om achteraf te restaureren
__________________
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. |
#5
|
|||
|
|||
Ondanks het aantal reacties op het DTM-topic wat gestart is ...
Is het de Renault 4 cv die op de tafel staat. en vanaf vandaag is em "gebouwd" ! Het is en blijft een HELler kit en daarbij horen de nodige aanpassingen. Natuurlijk is het aan uzelf hoever ge wilt gaan... Maar een kit van EBBRO of Heller ? In alle geval het bouwen - in functie van het schilderen- is klaar. De fun kan beginnen ! Pics ; Grtz, G |
#6
|
|||
|
|||
en de laatste twee voor deze reeks;
Grtz, G |
#7
|
|||
|
|||
De eerste verf zit erop...
Grtz, G |
#8
|
|||
|
|||
vervolg...
Voila, da was't ....voor nu. Grtz, G |
#9
|
|||
|
|||
Ik word hier stil van. Verbazend hoe je dat roest zo realistisch kan krijgen!
__________________
mvg, Wannes |
#10
|
|||
|
|||
Wanneke, eigenlijk is da écht nie moeilijk zalle...
en alles wa er voor nodig is zijn de producten op de foto... en een beetje oefenen ! We gaan verder met een reeks van 10 pics ivm het interieur en het motorcompartiment. De eerste 5 sé ; De "zetel"...jammer da ge der geen bal meer van ziet eens het model dicht is. De kleuren gebruikt op de motor... Grtz, G Last edited by gert mertens; 13-11-2016 at 19:30. |
#11
|
|||
|
|||
Volgende reeks.
eerst droog passen. Start met de bekabeling... en NA de bekabeling... Wederom jammer da ge van al da werk bijzonder weinig ziet... Da was't voor nu. Grtz, G |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Goe bezig
__________________
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. |
#13
|
|||
|
|||
De "zetel"...jammer da ge der geen bal meer van ziet eens het model dicht is.
Gert , zat eigenlijk al te wachten over je uitleg hoe de zetel zo gemaakt hebt, wil je hier dus even dieper op in gaan? |
#14
|
|||
|
|||
Oei Johnny...
Deze reactie had ik nie verwacht van U... Zijt ge de roestige rommel beu ? Weet wel dat dit ongeveer ne stap of 6 moeilijker is dan ne oto bouwen in showroomstaat ... en mogelijks zijt ge nie de enige die op die manier denkt. ( nu waart ge verschoten éh) Dus.... Ge gaat den deze toch nog moeten ondergaan hoor ! Maar ...belofte ; dit is mijn laatste roestbak ! (voor nu toch) Ik ben het zelf ook een beetje aan het beu geraken,die roest. De BMW M3 DTM van Revell ... eigenlijk kan ik nie wachten om der aan te beginnen ! Carbon aan het interieur en exterieur , ZALIG ! Maar ondertussen ga ik men uiterste best doen om deze tot een goed einde te brengen met de nodige update's. Mijn dank in alle geval aan de "volgers" van mijn onderwerpen, de DS heeft nu al een klein 5000 views... dat is een bevestiging voor mij dat ook "andere" modellen dan de "normale" cars aandacht krijgen. Stay tunned people ! Grtz, G Last edited by gert mertens; 14-11-2016 at 01:45. |
#15
|
|||
|
|||
Fred,
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat er reeds 4 jaar geleden begonnen is met de bouw van dit model. (en dat is geen zever éh) Destijds was ik nog niet begaan met het SBS pics nemen van de verschillende stappen. Dus de "zetel" kan ik enkel uitleggen zonder pics. ALLES is zelf gemaakt. Begonnen met koperdraad. Het frame gemaakt. De steunen aan de zijkant toegevoegd. loodfolie voor de zitting. dampkap-doek gepakt een dun gesneden voor de vulling. alles "bekleed" met magic sculpt. Sorry voor deze korte samenvatting... Het is echter wat het is. Grtz, G |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|