![]() |
|
|
||||
|
||||
Verstappen gooit kansen weg
Quote:
Een aanbod van Arrows om in Hockenheim te rijden. Een aanbod van Minardi om het seizoen af te maken.... Ik verwacht eerlijk gezegd Verstappen volgend seizoen niet terug op de startgrid (te weinig stoeltjes, teveel coureurs in omloop). Als je dan toch een laatste kans krijgt om jezelf nog eens te bewijzen -weliswaar in een minder wagen- dan sla je zo'n aanbod toch niet meer af ? Ok, Webber is niet de minste, maar beter als Yoong zou hij al zowiezo gedaan hebben (niet moeilijk, dacht ik zo). Moest hij eens een keertje Webber voor zijn in kwalificaties, zou het in ieder geval een prachtprestatie zijn. Het proberen waard, toch ?
|
||||
|
||||
Hij wilde zo graag terug in de F1, nu krijgt hij 2 kansen en ze zijn niet goed genoeg
![]() Om bij Arrows terug te gaan rijden zou ik ook wel bedenkingen hebben maar om het aanbod van Minardi voorbij te laten gaan ![]() Misschien zit er wel meer achter waarom hij dit aan zijn neus voorbij laat gaan... maar zoals je zelf zegt Finish: *te weinig stoeltjes, teveel coureurs in omloop* Zie maar als Villeneuve, hij geraakt niet weg van BAR |
|
||||
|
||||
Had Villeneuve eigenlijk geen optie bij Renault liggen ? Of kon Briatore daar niet tegen ?
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|