|
|
||||
|
||||
Vraag 9 en 10
Welkom in moeilijkheidsgraad 3, waar elk goed antwoord 10 punten waard is !
Vraag 9 : [list=1][*]Wie was één van de 2 piloten die in de race waarvan je hier een actiefoto ziet (en die overigens niet gevraagd wordt) deelnam ?[*]Wie was dan de andere piloot?[*]In welk jaar was dit?[*]Welk eindresultaat behaalden ze?[*]En : wat is het chassisnummer van deze wagen?[/list=1] Geef ik een tip : ah bah non! Vraag 10 : [list=1][*]Wie zit hier achter het stuur ?[*]In welke wagen (sponsor + chassis + motor) rijdt hij hier ?[*]Op welk circuit bevinden we ons hier? (ik vraag dus NIET het land, wel de naam waaronder dit circuit bekend staat)[*]In welk jaar speelt dit zich af ?[*]En welke plaats behaalde deze piloot in de race ?[/list=1] Geef ik nu een tip : no way, matey! Antwoorden moeten binnen zijn vóór de start van de GP van Spanje op 4 mei 2003. En vooral : veel succes !!! Last edited by Sennake; 20-04-2003 at 21:06. |
|
||||
|
||||
Re: Vraag 9 en 10
Quote:
|
|
||||
|
||||
Die tweede ok,maar die eerste vraag,oeioeioeioei
|
||||
|
||||
even iedereen demotiveren: mijn antwoorden zijn binnen
.......aaaaah, 2 weekjes vrij
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
als volhardend Ferrari negeerder wordt vraag 9 lastig natuurlijk. Ik wist dat het me vroeg of laat parten zou gaan spelen. Ziet er niet goed uit dus...
Vraag 10 lijkt doenbaar. Ik zal mijn 14 dagen nodig hebben... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Haast en spoed is zelden goed
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Vraagje gezien het toch niveau 3 is...
Bedoelt ge met "sponsor" werkelijk de hoofdsponsor of de team-eigenaar? Jan. =---
|
||||
|
||||
Die vragen zijn echt verslavend. Nog een geluk dat we twee weken kunnen "rusten". Ik kon vandaag niet stoppen tot ik de oplossingen gevonden had en ik had al lang in mijn bed moeten liggen
nu hopen dat alles goed is
|
||||
|
||||
Ge wordt er alleen paranoide van...
Jan. =---
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De oplossingen stromen binnen. Blijkbaar zijn er toch nogal wat kenners tussen onze Paddockers
|
|
||||
|
||||
Zoals ge zelf gezegd hebt: moeilijkheidsgraad is subjectief...
Nu, 'k mag daar nie mee lachen, want denken dat het makkelijk was heeft mij bij vraag 7 punten gekost. 't Is dat we met de olympische gedachte meedoen, anders zou ik me daar slecht over voelen. Jan. =---
|
||||
|
||||
Hmmm ... dit wordt weer zoeken en zweten :-)
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|