|
|
||||
|
||||
Oplossing vraag 9 en 10
Omdat jullie nogal ongeduldig van aard zijn hier al de oplossingen.
Sennake zal later wel wat meer "bachground" info en de up-to-date stand geven. Vraag 9: Het waren Jean Guichet en Pierre Noblet die in 1962 2de algemeen eindigden in de 24 uur van Le Mans (Ze wonnen wel hun klasse). Chassis nummer van deze Ferrari 250 GTO is 3705 GT. Vraag 10: Nigel Mansell in de K-Mart Lola-Ford down under in Surfers Paradise in 1993. Hij won deze race. |
|
||||
|
||||
Joepie, alles goed .........maar bij vraag 11 + 12 zal voornamelijk rood te zien bij mij
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Chassis n° mis, al de rest juist. Dat had ik niet durven dromen
|
||||
|
||||
Mij rest dan nog de tussenstand door te geven :
[1]Andy, HHugo, Guy, Fleabite, Huudo : 200/200 [6]Mario : 196/200 [7]Jan : 195/200 [8]Lambo : 192/200 [9]Schumivill : 191/200 [10]Joost, Raceboy : 176/200 [12]Marshal, Megane : 166/200 [14]Johan : 164/200 [15]Sledge, Lucien : 145/200 [17]Raceaholic : 140/200 [18]Obi-Jan : 139/200 [19]Oneliner : 57/200 [20]Bart : 14/200 Proficiat mannen! Hoge scores! Dit wordt een spannende quiz! Doe zo voort! PS : de grafiekjes zullen voor morgen zijn... |
|
||||
|
||||
Wel veel geluk gehad bij Surfer's paradise zulle, ik heb daarop gegokt omdat het nu toevallig het eerste in de lijst stond
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Amaai, we mogen daar aan de kop blijkbaar geen steekje laten vallen
|
||||
|
||||
Als ge bij dat chassisnr die GT er nie achter hebt staan , is da dan fout? :s
Ik was aant twijfelen van surfers paradise , khem long beach gegokt :$ |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Re: Oplossing vraag 9 en 10
Quote:
Opgelet e gasten: voor die vraag 11 heb ik ook een site gezien die de plank volledig missloeg. Jan. =---
"It's for the fun." -Gilles Panizzi Last edited by Obi-Jan; 04-05-2003 at 23:28. |
|
||||
|
||||
Voor elke vraag kan je het verkeerde antwoord vinden; één oplossing: "doublechecken" zoals ze dat dan zeggen
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Re: Re: Oplossing vraag 9 en 10
Quote:
|
|
||||
|
||||
Sennake, zou je jouw tips eens kunnen verduidelijken, want daar heb ik niets van gesnapt.
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Oplossing vraag 9 en 10
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|