![]() |
|
|
||||
|
||||
Foto's Silverstone Testdag 2002
Ben de pruimentijd en comcommerperikelen een beetje beu, dus maar een diascanner gekocht en in mijn dia's en negatieven gedoken. Kwestie van in de wintermaanden bezig te blijven. Miljaarde 'k zou ook nog moeten plèkken, maar 'swat'. Heb de scanner net in huis, dus ik moet het nog een beetje gewoon worden. Maar toch alvast enkele fotootjes om naar te kijken.
![]() 2 jaar geleden nog eens met Team McLaren, de officiële McLaren fanclub alwaar ik mijn lidgeld sedert 1995 braafjes aan betaal, meegeweest naar een testdag in Silverstone. ik heb er enkele tussenuit gegrabbeld om wat met de scanner te spelen maar goed. ![]() Enjoy! DC op snelheid over Hangar Straight. ![]() DC in de garage een beetje aan't onnozel doen met de mekaniekers ![]() Kimi terug binnen in de pits ![]() 'Ne'n Jordan' ![]() Barichello ook terug binnen in de pits ![]() Gene verlaat de pits ![]() En tot slot, deze blonde die tijdens de middag pitwalk ineens opdook, bij de Arrows postvatte, om dan al even snel weer te verdwijnen ![]() ![]() Last edited by Guido; 25-01-2004 at 21:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() knappe foto's en gelukzak ! ![]()
|
||||
|
||||
Begrijpe wie kan, de foto van die blonde is de enige zonder bewegingsonscherpte
![]() ![]() ![]() jan |