![]() |
|
|
||||
|
||||
Wat mogen we van Tamiya verwachten aan nieuwigheden in 2004?
Meer bepaald op het gebied van auto's dan...
Welnu, eerst en vooral komt de Porsche Carrera GT er echt aan : ![]() Verder kunnen we het verschijnen van een 2e semi-die-cast model op 1/12 melden : de Ferrari Enzo. Prachtig model, staat op mijn verlanglijst, maar erg prijzig. Enkele honderen euro dus. ![]() ![]() ![]() Ook op het vlak van de re-issues is er nieuws : De Ford Zakspeed Capri Gr. 5 komt opnieuw uit in een nieuwe livery (decals van Cartograf) : En 4 Le Mans wagens worden ook opnieuw leverbaar : (Interessant om weten is dat ook hier de originele decalbladen vervangen werden door exemplaren van de firma Cartograf, die altijd garant staat voor kwaliteit) ![]() ![]() ![]() ![]() Dat is het zo'n beetje. Tot modelbouws! ![]() Last edited by Sennake; 13-07-2004 at 11:34. |
|
||||
|
||||
'k was al zeker van plan die prachtige Capri te bestellen.
![]()
|
||||
|
||||
Geduld is een mooie deugd.
Kan ik eindelijk mijn C9 collectie eens gaan uitbreiden naar een deftig aantal. Ontbreken nog: Kouros, Michelin en AEG versie alsook de WSPC versie. De door Tamiya geleverde is de LeMans versie. Andere achtervleugels enz. Ikke blij. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
En allemaal de vingers kruisen dat Sato de volgende GP wint zodat ze misschien ook de BAR 006 uitbrengen...
![]() |
|
||||
|
||||
Sato
Dan zal hij toch eerst eens een koers moeten leren uitrijden.
![]() |
|
||||
|
||||
Wat is dit nu voor een commentaar? Dit soort negativisme is niet gewenst op de paddock.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |