![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Het deed enorm plezier om tijdens Racing Festival te zien dat er nog mensen zijn die Michel steunen. Met dank aan de kleine maar toch zo "grote" Clio Cup.
Foto's: www.race-rally.be |
|
||||
|
||||
Ik heb hier toch mijn twijfels bij... Waarom steunen ze hem? Omdat hij vastzit voor een ongeval waar hij niet rechtstreeks de schuld van was, of omdat ze het niet erg vinden dat hij overdag aan 250 km/h over de autosnelweg racet? Zoals de meesten hier vind ik dat piloten een voorbeeldfunctie hebben. Zoals een BV ooit zei is iemand die om twee uur 's nachts 180 doet op de E40 geen potentieel moordenaar. 250 overdag, tussen gezinnen die op weg zijn naar de 1000km vind ik toch al iets anders...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Echter de sticker actie van het team "racing for Belgium" kan ik niet waarderen. Om in deze fase van de zaak al zo sterk partij te kiezen lijkt me niet verstandig. Benieuwd welke sticker ze gaan plakken tijdens de Masters als Heydens idd schuldig bevonden word aan bepaalde feiten. Als ze nu zo sterk hun standpunt laten gelden, wat hun goed recht is, moeten ze ook kleur bekennen als ze fout zitten met hun standpunt.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Probeer je eens in te beelden hoe het moet zijn om in de cel te zitten, als je anders elke dag als een vrij man rond loopt! |
|
||||
|
||||
Quote:
En dan heb je nog altijd het recht om dit verkeerd te vinden. Dezelfde stickers zouden dus naar mijn mening ook perfect tijdens de Belgian Masters kunnen gebruikt worden, gelijk welke uitspraak. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Of de wagens elkaar al dan niet geraakt hebben speelt mijn insziens weinig rol... met zo'n snelheden kan je moeilijk een verdedigbaar argument aanhalen, dat men dan nog openlijk steun betoond aan zulke feiten... |
|
||||
|
||||
Quote:
Iemand die bewust de verkeersregels in een zodanig grote maat overtreedt dat er iemand de dood door vindt, al dan niet gewild, verdient niet beter. En het feit dat hij in Lantin werd gezet duidt er volgens mij toch wel op dat de politie en het gerecht over een aantal bewijzen beschikken die zwaar genoeg zijn om hem daar te zetten. Over die stickers zou ik het volgende willen zeggen: De teamgenoten steunen Michel, waar ik niets op tegen heb. Maar dat ze dat op zo'n publieke manier doen kan ik niet begrijpen. Wat als Heydens nu eens schuldig blijkt te zijn? Welke stickers gaan ze dan ophangen? Gaan ze misschien roepen dat het Belgische gerecht zijn werk niet goed doet? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|