De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-09-2004, 21:41
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Het deed enorm plezier om tijdens Racing Festival te zien dat er nog mensen zijn die Michel steunen. Met dank aan de kleine maar toch zo "grote" Clio Cup.

Foto's: www.race-rally.be
Reply With Quote
Old 28-09-2004, 22:00
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Ik heb hier toch mijn twijfels bij... Waarom steunen ze hem? Omdat hij vastzit voor een ongeval waar hij niet rechtstreeks de schuld van was, of omdat ze het niet erg vinden dat hij overdag aan 250 km/h over de autosnelweg racet? Zoals de meesten hier vind ik dat piloten een voorbeeldfunctie hebben. Zoals een BV ooit zei is iemand die om twee uur 's nachts 180 doet op de E40 geen potentieel moordenaar. 250 overdag, tussen gezinnen die op weg zijn naar de 1000km vind ik toch al iets anders...
Reply With Quote
Old 28-09-2004, 22:38
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Steve
Het deed enorm plezier om tijdens Racing Festival te zien dat er nog mensen zijn die Michel steunen. Met dank aan de kleine maar toch zo "grote" Clio Cup.
Nou mij niet. Laat ik voorop stellen dat we ieders mening in deze discussie dienen te respecteren. Ook spreek ik me niet uit of Heydens nu wel of niet schuldig is, dat is een vraag voor de rechter.

Echter de sticker actie van het team "racing for Belgium" kan ik niet waarderen. Om in deze fase van de zaak al zo sterk partij te kiezen lijkt me niet verstandig. Benieuwd welke sticker ze gaan plakken tijdens de Masters als Heydens idd schuldig bevonden word aan bepaalde feiten. Als ze nu zo sterk hun standpunt laten gelden, wat hun goed recht is, moeten ze ook kleur bekennen als ze fout zitten met hun standpunt.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 29-09-2004, 01:23
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally posted by Marshal

Echter de sticker actie van het team "racing for Belgium" kan ik niet waarderen. Om in deze fase van de zaak al zo sterk partij te kiezen lijkt me niet verstandig.
als teamgenoot kom je op voor je vrienden. Zou maar erg zijn als je je vrienden in de steek moet laten als ze in een moeilijke situatie verzeild geraken. Als je iedereen uit uw vriendenkring moet laten vallen als ze een fout begaan zouden de meeste mensen eenzaam en alleen zijn.
Old 29-09-2004, 01:56
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by Nicki_Mks
Ik heb hier toch mijn twijfels bij... Waarom steunen ze hem? Omdat hij vastzit voor een ongeval waar hij niet rechtstreeks de schuld van was, of omdat ze het niet erg vinden dat hij overdag aan 250 km/h over de autosnelweg racet? Zoals de meesten hier vind ik dat piloten een voorbeeldfunctie hebben. Zoals een BV ooit zei is iemand die om twee uur 's nachts 180 doet op de E40 geen potentieel moordenaar. 250 overdag, tussen gezinnen die op weg zijn naar de 1000km vind ik toch al iets anders...
Inderdaad. Ik vind die hele stickeractie van Racing for Belgium ronduit wansmakelijk. Hiermee bewijzen ze de autosport zeker geen dienst.
Reply With Quote
Old 29-09-2004, 01:58
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:

Foto's: www.race-rally.be
De schoonste foto ontbreekt nog. Die van Michel's car. Héél symphatiek wat die mannen deden. Ik zou dat ook doen moest ik in hun plaats zijn.
Old 29-09-2004, 12:44
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally posted by A.J.
als teamgenoot kom je op voor je vrienden. Zou maar erg zijn als je je vrienden in de steek moet laten als ze in een moeilijke situatie verzeild geraken. Als je iedereen uit uw vriendenkring moet laten vallen als ze een fout begaan zouden de meeste mensen eenzaam en alleen zijn.
De mensen van Racing for Belgium mogen gerust partij kiezen voor hun teamgenoot, niks mis mee. Probleem is: moet het zo publiekelijk? Heb me misschien iets te vaag uitgedrukt in mijn vorige bericht..........het ging mij vooral om "het publieke karakter" van deze sticker actie. Je kunt ook iemand op discrete wijze een steuntje in de rug geven
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 29-09-2004, 13:19
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
De mensen van Racing for Belgium mogen gerust partij kiezen voor hun teamgenoot, niks mis mee. Probleem is: moet het zo publiekelijk? Heb me misschien iets te vaag uitgedrukt in mijn vorige bericht..........het ging mij vooral om "het publieke karakter" van deze sticker actie. Je kunt ook iemand op discrete wijze een steuntje in de rug geven
Voila, dat is ook net mijn punt. In de nood kent men zijn vrienden. Het is dan ook tof van de mensen van Racing for Belgium dat ze hun makker blijven steunen. Alleen vraag ik me af of het nodig is om dat zo van de daken te gaan schreeuwen. Gezien de omstandigheden van het ongeluk en de hele hetze die er in de (algemene) pers rond geweest is, zou deze stickeractie weleens een averechts effect kunnen hebben.
Reply With Quote
Old 29-09-2004, 14:31
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by ICEMAN
De schoonste foto ontbreekt nog. Die van Michel's car. Héél symphatiek wat die mannen deden. Ik zou dat ook doen moest ik in hun plaats zijn.
Inderdaad, die foto vond ik direct niet terug.
Reply With Quote
Old 29-09-2004, 14:36
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Nicki_Mks
Waarom steunen ze hem?????

Probeer je eens in te beelden hoe het moet zijn om in de cel te zitten, als je anders elke dag als een vrij man rond loopt!
Reply With Quote
Old 29-09-2004, 14:45
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Quote:
Nou mij niet. Laat ik voorop stellen dat we ieders mening in deze discussie dienen te respecteren. Ook spreek ik me niet uit of Heydens nu wel of niet schuldig is, dat is een vraag voor de rechter.

Echter de sticker actie van het team "racing for Belgium" kan ik niet waarderen. Om in deze fase van de zaak al zo sterk partij te kiezen lijkt me niet verstandig. Benieuwd welke sticker ze gaan plakken tijdens de Masters als Heydens idd schuldig bevonden word aan bepaalde feiten. Als ze nu zo sterk hun standpunt laten gelden, wat hun goed recht is, moeten ze ook kleur bekennen als ze fout zitten met hun standpunt.
Het is niet wanneer iemand schuldig bevonden wordt dat dit de juiste uitspraak is en dat de juiste strafmaat uitgesproken wordt.

En dan heb je nog altijd het recht om dit verkeerd te vinden.
Dezelfde stickers zouden dus naar mijn mening ook perfect tijdens de Belgian Masters kunnen gebruikt worden, gelijk welke uitspraak.
Reply With Quote
Old 29-09-2004, 14:50
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
En waarom zouden ze dat niet publiekelijk mogen doen? Ik zou niet weten waarom deze actie een averechts effect zou kunnen hebben.
Old 29-09-2004, 17:23
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
En waarom zouden ze dat niet publiekelijk mogen doen? Ik zou niet weten waarom deze actie een averechts effect zou kunnen hebben.
'k Heb even deze topic doorgenomen... Ik vind het zeer erg om vast te stellen dat sommige het normaal vinden dat er mensen 250 km/u rijden op een openbare weg.

Of de wagens elkaar al dan niet geraakt hebben speelt mijn insziens weinig rol... met zo'n snelheden kan je moeilijk een verdedigbaar argument aanhalen, dat men dan nog openlijk steun betoond aan zulke feiten...
Reply With Quote
Old 29-09-2004, 17:30
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Waarom steunen ze hem?????

Probeer je eens in te beelden hoe het moet zijn om in de cel te zitten, als je anders elke dag als een vrij man rond loopt!
Probeer je eens in te beelden hoe het moet zijn als ik je morgen zou vermoorden. En dat ik dan onmiddelijk weer vrijgelaten wordt?

Iemand die bewust de verkeersregels in een zodanig grote maat overtreedt dat er iemand de dood door vindt, al dan niet gewild, verdient niet beter. En het feit dat hij in Lantin werd gezet duidt er volgens mij toch wel op dat de politie en het gerecht over een aantal bewijzen beschikken die zwaar genoeg zijn om hem daar te zetten.

Over die stickers zou ik het volgende willen zeggen: De teamgenoten steunen Michel, waar ik niets op tegen heb. Maar dat ze dat op zo'n publieke manier doen kan ik niet begrijpen. Wat als Heydens nu eens schuldig blijkt te zijn? Welke stickers gaan ze dan ophangen? Gaan ze misschien roepen dat het Belgische gerecht zijn werk niet goed doet?
Old 29-09-2004, 17:53
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Mag ik vragen hoe vaak jij een krant leest?
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules