![]() |
|
|
||||
|
||||
Als het tamiya niet is dan is het ....
Vandaag gelezen op een modelbouwforum uit frankrijk.
Blijkbaar zal heller ![]() Hier een link klik hier gewoon eens naar beneden scrollen. Er staat bij dat het zou uitkomen in april. Ik ga dan eens informeren bij onze verdeler van heller of hij al iets weet. Last edited by Guido; 04-01-2005 at 20:49. |
|
||||
|
||||
Ja lol, kopen graag... maar Heller?...
Geef mij maar Tamiya, desnoods wacht ik wel een half jaar langer tot Tamiya die heeft ![]() ![]() Langs de andere kant zou het wel gemakkelijk zijn. Kheb nog m'n rode verf van m'n 206 ![]() Maar zo te zien staan de Marlboro logo's er ook niet op, en kzou toch graag es ene hebben mét ![]()
- http://www.wrcplace.be - Last edited by 206WRC-ke; 03-01-2005 at 23:54. |
|
||||
|
||||
Hola, da's wel goed nieuws.
Heller kits mogen dan misschien wel niet de beste reputatie hebben ivm nauwkeurigheid enz., mij schrikken ze niet af. Als je wil wachten op Tamiya, zie dan maar dat je baard niet te lang wordt, want het zou wel eens heeel lang kunnen duren. Wat bovendien interessant is, is dat er blijkbaar 2 versies gaan komen - aan de afbeeldingen te zien toch. Eentje met Rovanpera decals en eentje met "Monte-Carlo / Gronholm" decals? En een half jaartje later zullen de Loix decals er wel zijn van Renaissance. ps. Steven, we weten nu ondertussen wel dat je bij Domino werkt. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als er iemand mij kan overtuigen om Heller te kopen, dan mag hij altijd proberen, maar kheb nog niets goed gehoord erover... ![]() Quote:
Wel spijtig dat Marlboro er niet op hangt Ik zie wel in de foto van Monte-Carlo dat dat wss een echte/getrukeerde foto is want zo te zien zitten Grönholm en Rautiainen echt aan het stuur en mij lijken dat geen poppekes... De foto van Rovanperä lijkt dan weer ook echt met da stof en aarde die opvliegt vd banden... En let wel: Rovanpera 1/43 en Grönholm 1/42 Quote:
![]() Kheb em zelfs al "live" tegengekomen ![]()
- http://www.wrcplace.be - Last edited by 206WRC-ke; 04-01-2005 at 00:02. |
|
||||
|
||||
Das goe nieuws maar voor de mannen die niet meer kunnen wachten: de loix decals bestaan al in 1/43 (monte & deutschland), die kan je vinden bij C.B.COM
|
|
||||
|
||||
inderdaad, Heller levert jammer genoeg niet de beste kwaliteit af. Hopelijk is het Heller Germany die de kit uitbrengt. Die kits zijn iets beter dan de rest van de groep Heller.
Enfin, we zien wel. Het is beter dan niks, en mits een beetje werk (en soms wat vloeken) krijg je die Hellers ook wel deftig in elkaar.
|
||||
|
||||
denk dat je met het afbreken van heller net iets te ver gaat. Ok het is geen tamiya kit maar je betaald ze er ook niet naar vind ik. Mits wat moeite en geduld ( En dat heb ik met hopen
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zie net op de "Domino"-site
![]() *EDIT* Dragonfly, Heller afbreken doe ik niet hé, ik zeg gewoon dat ik nog niets goed erover heb gehoord. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Reden te meer om zelf decal te beginnen drukken (zie mijn andere thread ![]() |
|
||||
|
||||
Voila daar zeg je het antwoord al zelf !
![]() Dacht er ook meteen aan toen je zei dat ik mijn buik kon volschrijven ![]()
|
||||
|
||||
Er bestaan toch decalvellen met marlboro logo in al grootes? CB COM heeft zelfs decalvellen speciaal voor de 307 (additif cigarettier pour 307 wrc) maar jammer genoeg niet op 1/24
|
|
||||
|
||||
die zullen er wel komen, wees gerust.
Wij hebben goede connecties met renaissance en zij zullen er wel maken. En de decals van renaissance zijn van uitstekende kwaliteit. Van CB-com ben ik niet tevreden ![]() Last edited by Guido; 04-01-2005 at 20:50. |
|
||||
|
||||
'k zal eens een keertje bij MG Modélisme in Huy langsgaan, die hebben daar ook een zeer uitgebreid assortiment want van zodra de 307 er is, moet ik 'em hebben. Mijn F.Loix collectie op 1/24ste gaat nog volledig geraken zie.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb de Xsara WRC van Heller gebouwd en heb er weinig problemen mee gehad.Alles past redelijk goed en het hele model is simpel van opbouw.De rolkooi had wat steviger mogen zijn en bij het plaatsen van de achterspoiler heb ik wat putty moeten gebruiken om het wat beter af te werken.
Het is natuurlijk geen tamiya maar er zijn merken die ook pasproblemen hebben .En de prijs van een heller bouwdoos is een koopje en je kan er een prachtig model van maken. Vorig jaar in de Carrefour een bouwdoos van Heller met maar liefst 5 modellen ( 206 wrc, subaru wrc, mitsubishi wrc,focus wrc en xsara wrc ) gezien voor 50 ā 60 euro.Das 10 ā 12 euro voor een model. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|