![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Porsche Supercup met de 997 in 2005, hoeveel lage landers?
Hedenavond is bekend geworden dat Geoffroy Horion & David Dermont voor Lechner Motorsport zullen uitkomen in de internationale Porsche 997 Supercup. In het voorprogramma van de F1. De laatste jaren zien we toch een sterke stijging van het aantal lage landers in deze Cup.
Benieuwd wat de heren David Saelens, Patrick Huisman, Evert Kroon, Marcel Kessler, Simon Frederiks, Bleekemolens Senior en Sebastiaan Bleekemolen gaan doen in 2005 m.b.t. de Supercup 997.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
2005 Porsche Supercup
Demo race dit weekend in Bahrain
en het zag er goed uit voor Saelens maar. Quote:
![]()
__________________
|
#3
|
||||
|
||||
Gij noemt dat goed? Hij reed met een illegale wagen.
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
![]() |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
|
#6
|
||||
|
||||
Toch weer enkele landgenoten die meedoen....
Uitslag: 1. Richard Westbrook (GB), Lechner Racing School Team 2, 12 Runden in 28:30.976 Minuten (=136.976 km/h) 2. Patrick Huisman (NL), Lechner Racing School Team 1, 3.677 Sekunden zurück 10. David Dermont (MC), Lechner Racing School Team 2, 25.864 11. Simon Frederiks (NL), Jetstream Motorsport PZ Essen, Uitgevallen: Geoffrey Horion (MC), Lechner Racing School Team 2, 9 Runden David Saelens (B), Pro Futura Racing Team Kadach, 7 Runden
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#7
|
||||
|
||||
op autosport.be stond dat de wagen achteraan 2mm te laag was en hij daardoor zijn tijd verloor, om zoiets al illegaal te noemen ...
spijtig want met een 2mm hogere wagen had hij zijn pole wel behouden me dunkt en dan had hij geen oververhitting gehad omdat hij dan eerst reed en genoeg afkoeling kreeg, in het peleton rijden is altijd warmer hé
__________________
![]() |
#8
|
||||
|
||||
te laag is te laag he...
__________________
|
#9
|
||||
|
||||
Spijtig van Saelens, maar wel een uitstekende tweede plaats van Patrick Huisman
![]() |
#10
|
|||
|
|||
Quote:
|
#11
|
||||
|
||||
bij mijn weten Walter lechner Racing school 1:
P Huisman en A Zampedri |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|