![]() |
|
|
||||
|
||||
Petite pensée
Ik respecteer de wil van de leden hier en ga geen discussie pro of contra beginnen, maar toch even zeggen dat terwijl de meesten van ons rustig liggen te slapen er de volgende nacht elders de hel hoogstwaarschijnlijk losbreekt voor enkele miljoenen mensen.
Ik word er bijna misselijk van als ik er alleen al aan denk en heb met hen te doen.
|
||||
|
||||
mmm, ik ga ni slapen, ik ga naar cnn kijken
|
||||
|
||||
Quote:
CNN, de goede oude EN internationale propaganda "tool" van de VS... ![]()
|
||||
|
||||
mja, VT4 zal ni veel uitzenden denk k...
|
||||
|
||||
Stel u voor:
Bush valt niet aan, Sadam stuurt een nuke naar Amerika, Amerika in de vlammen. Je kan het langs 2 kanten zien, ik durf zelfs geen mening te hebben eigenlijk. |
|
||||
|
||||
Het enige dat ik kwijt wil is dat bush echt slecht bezig is... Mor dan ook heel slecht hé
|
||||
|
||||
Ik kan enkel savi volgen ....
als leek kan je over deze zaken geen mening hebben ....
|
||||
|
||||
Kan je van de éne gek zeggen dat hij beter is dan de andere...
|
|
||||
|
||||
Djeezes, ik begin eerlijk gezegd wel redelijk nerveus te worden nu. Beiden zijn zot genoeg om vannacht een WO te beginnen....
|
||||
|
||||
Inderdaad, ik denk dat de gevolgen van deze oorlog groter kunnen zijn dan voorzien...
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat denk ik ook :s |
|
|||
|
|||
Gans mijn pc even op aparte HD gezet omdat ik vrees dat ze het WWW wel eens zouden kunnen platleggen. Als de servers geraakt worden is alles weg.
Verder geen mening over de gebeurtenissen. Er moest wel IETS gebeuren, de economie gaat echt niet goed voor de moment. |
|
||||
|
||||
Hoe eerder ze beginnen met knallen, hoe liever. Des te vlugger is de bevolking van Irak verlost is van het kwaad en men kan beginnen aan de bouw van een democratie onder leiding van de VS of de VN. Dat daar onschuldige doden bij vallen is nu eenmaal onvermijdelijk.
Let wel, ik ben zeer zeker geen VS-fan of Bush adept. Ben ik voorstander van oorlog in het algemeen? Nee, ook niet Daarnaast vind ik dat wij westerlingen een hypocriete houding hebben jegens Irak. Aan de ene kant, Foei Saddam dat mag niet..........aan de andere kant hebben we jarenlang goed geld verdiend aan Irak. Kijk Frankrijk is niet voor niks zo zwaar tegen.........die hebben vanaf morgen niet meer de beschikking over die goedkope Iraakse olie. De oorlog zelf, denk dat het met een relatieve sisser gaat aflopen........alleen rond Tikrit en Bagdad kan het ff moeilijk worden. Die Special Forces en SAS lopen al sinds januari daar rond, zou me niets verbazen als complete Iraakse legereenheden zich aansluiten bij de VS / GB . Verzin ik het allemaal zelf? Nee, vertel alleen maar wat ik zondagavond op Canvas heb gezien. Maar depaddock = autosport........houden zo!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Internet is net als GPS ooit ontwikkelt binnen het amerikaanse leger onder de naam ARPANET. Punt was destijds om een communicatienetwerk op te zetten dat niet mocht leiden onder het verloren gaan van enkele knooppunten in dat netwerk. De meeste kwetsbare schakels in het internet-systeem zijn de 24 (publiek bekende) root DNS-servers die over heel de wereld verspreid staan. Naast deze 24 zijn er ook een reeks voorzien op een aantal onbekende locaties. Deze root DNS-servers zijn allemaal diep onder de aarde weggestopt in speciaal daarvoor aangelegde bunkers die rustig een reeks bombardementjes kunnen overleven. Zelfs indien al deze root dns-servers moesten geraakt worden is er nog geen man overboord (althans niet onmiddelijk). Alle ISP's bewaren immers identieke kopies van deze dns-gegevens (wij werken dag in dag uit slechts met kopies) ....Pas op verloop van tijd ontstaan er door deze toestand problemen .... Tegen die tijd kunnen ze al lang enkele vervangmachines klaarmaken. Kort samengevat ..... Internet platleggen is quasi onmogelijk .... In het slechtste geval hebben we last van lichtje vertragingen bij het surfen of enkele sites die slecht bereikbaar zijn .... Tegen de tijd dat Internet platgaat wordt het hoogtijd dat je in een of andere ruimtecapsule richting een andere planeet zit ..... Want dan gata het enorm verkeerd met de aarde ...
|
||||
|
||||
wat er ook gebeurd, ik hoop dat het niet te lang duurt want begin volgend jaar wil ik weer (voor de 8ste keer) naar de DAYTONA 500 in februari en ik weet nog dat de vorige keer de vliegtuigtickets veel duurder geworden waren.
|
|