![]() |
|
|
|||
|
|||
Het Rallydebuut van Kelly Jamers en... Bart "Flugel" De Beule
Aanstaande zaterdag zal Kelly Jamers de 00 wagen rijden in de Seizoensrally te Bocholt. Kelly verschijnt er aan de start met een Toyota Yaris in de kleuren van Brouwerij Martens. De 00 wagens wordt reglementair niet opgenomen in de klassering, en geniet dus ook van een vrijer reglement. Zo komt het ook dat Kelly elk van de drie proeven telkens een andere co-piloot zal hebben. Bij de eerste proef zal niemand minder dan Danny Colenbunders voor de nodige bijstand zorgen. Tijdens proef 2 en 3 wordt Kelly genavigeerd door Philippe Jacobs en door ... Bart "Flugel" De Beule !!!
Een mooie blijk van waardering van Kelly naar Flugel toe, die hiermee zijn eerste officiële stappen in de autosport zet. We wensen het Paddock duo natuurlijk alle succes en een pak "fun" toe !!! |
|
||||
|
||||
Veel succes Flugeltje!!!
En Kelly natuurlijk ook!!! |
|
||||
|
||||
Succes en have fun!
|
|
||||
|
||||
succes Flugel
|
|||
|
|||
Go for it Flugel
|
|
||||
|
||||
Flugel en Kelly: veel succes!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Flugel en Kelly.......gaaaaas geven!!!!!
Hmmm, links..nee doe maar rechts, kijken we naar links zien we rechts niks ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Tof van Kelly maar Flugel in uw nota's kijken en niet te veel naar Kelly haar benen hé!
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
We gaan meerijden voor de lol he mannekes, nu nie denken da we de pannen van t dak gaan rijden ... ( alé dan, 1 panneke...)
Oorspronkelijk was het de bedoeling om de yaris gewoon tentoon te stellen, maar ze zijn blijven zeuren de yaris toch te laten rijden, vandaar... Ik moet er wel rekening mee houden dat we volgende week wedstrijd hebben in francorchamps en mijnen daddy is op vakantie, dus het is eigenlijk een beetje de bedoeling het spelleke heel terug in zolder af te zetten... Ma we gaan ons zeker amuseren da staat vast!! We gaan zorgen voor foto's van ons rally weekendje, en ik denk da flugeltje wel zal zorgen da ze op t forum komen... |
|
||||
|
||||
flugel vertrouwt ge dat?
|
|
||||
|
||||
Vlieg er maar es goed in!! En niet gelijk wij vorig jaar,in den decor
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
ik ben een hele brave chauffeur zulle................... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
als er iemand weet wat voor een braaf meiske ik ben dan moet gij da toch wel zijn he!? Ja, ik vind echt da k een braaf ben, al zeg ik het zelf!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|