|
|
||||
|
||||
20 maart 2004 : Titanic Rijkevorsel Rittensport : wie doet mee?
Paddock Team 1 : Sennake - Raceboy.
Paddock Team 2 : Juf Anneke - Bazzie. Paddock Team 3 : Huudo - MDB Paddock Team 4 : Tigerracing - Fordje Paddock Team 5 : Pascal - Bart Paddock Team 6 : Johan - Werner333 (???) Paddock Team 7 : Jan - Wouter Paddock Team 8 : Boosterke - ??? Last edited by Bart; 05-03-2004 at 00:54. |
|
||||
|
||||
Tiens ?
maare tis goed zenne.
|
||||
|
||||
MARC !!!! ???
Tenzij je armen en benen hebt gebroken veronderstel ik dat we d'er ook staan ??? |
|
||||
|
||||
is er nog iemand die mee wilt als copiloot?
|
|
||||
|
||||
team 2: Juf Anneke en Bazzie
als dat even goed gaat gaan als gisteren amai dan |
|
||||
|
||||
ik hoogstwaarschijnlijk niet ...
Germinal Beerschot speelt dan tegen Anderlecht ... En vermits ik een abo heb zou het zonde zijn om niet te gaan kijken.
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals gezegd, eerst nog eens de kalenders met mijn co naast elkaar leggen om te zien of het past. Bevestiging volgt. |
|
||||
|
||||
Kalender bekeken, de dag erna is het rallysprint in Moorslede dus de zaterdag thuisblijven.
Maar we proberen zeker later nog eens een ritje mee te pikken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn abo is ondertussen al lang betaald .... dus ik moet er ook van profiteren.
|
||||
|
||||
Als er een team Johan-Werner deelneemt, dan mag je hoogstwaarschijnlijk ook een team Jan-Wouter aan de start verwachten. Een mens moet een doel(wit) in het leven hebben hé
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
heb menne copiloot gevonden
|
|
||||
|
||||
Quote:
160€ voor naar nen hoop janette op e veld te gaan zien is ook wel genoeg. Voor 160€ kunde al heel wa rittesporte meedoen he |
|
||||
|
||||
Jongens, kunnen we hier wel een beetje on-topic blijven aub?
Dank u! |
|
|||
|
|||
OK Fordje, geen botten gebroken in al die sneeuw in OOstenrijk, nu nog zien dat ik heelhuids de rallysprint in Zolder overleef op 29/2 en we kunnen starten.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|