![]() |
|
|
View Poll Results: Zou jij € 50 kunnen en willen investeren in Yaris nr 7? | |||
Ja, € 50 zou ik nog wel zien zitten. Mits duidelijke afspraken natuurlijk. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 79.37% |
Ik zou zoiets wel zien zitten, maar € 50 is wat veel... |
0 | 0% |
Neen, daar zou ik geen geld insteken. |
13 | 20.63% |
Voters: 63. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
ge kunt misschien al beginnen met ne "geen modena"
![]() Is bovendien ook achterwiel aangedreven en ook dik 100 pk. Enkel spijtig van die bladveren achteraan... FF |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Heb deze thread nog eens boven gehaald.
Het is nu al een jaartje stil en ik zie op het circuit weinig of geen Yarissen meer. Ze staan waarschijnlijk in een garage onder het stof. Niets meer waard dus. Kunnen we nu niet opnieuw proberen. De Yarissen moeten ondertussen nog goedkoper geworden zijn..... C U |
|
||||
|
||||
Ik had ook een aantal yarissen verwacht in de TC. Tijdens de vorige race was het toch wel tof hoe de Yaris van Van De Plas/Liard achter die Porsche aant jagen waren. Ma soit, hoeveel zou zo een Yaris nu nog kosten?
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() De bijnaam voor Frans Verschuur in Nederland is nu eenmaal Frans Plamuur , Frans in de Muur of Frans te Duur ![]() ![]() Maar 3500 euro is niet veel geld, de vraag is...........leer je goed rijden in zo'n wagen als beginneling? ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|