![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik zal er ook zijn
woensdag, misschien donderdag, zaterdag en hopelijk ook nog zondag
|
||||
|
||||
ik zal er ook zijn. Maar om woensdag in Luik te geraken dat zal niet gemakkelijk zijn. Ik vraag me zelfs af of ze alle rijders daar gaan krijgen en dan daarna nog terug. En de autos staan dan in Spa. Logisch
![]()
|
||||
|
||||
ik kom met benklak en de vrouwen
van vrijdagavond tot zondag boven aan de bruxelles op de camping buiten de omheining van het circuit, een eerste keer met de ladies, ben benieuwd wat dat gaat geven, zo een paar uur in de nacht met pinten in de volle gietende regen onder een schamel parapluutje in de dubbele linkse zitten en genieten zit er misschien niet in, alhoewel, met benklak en misschien ons aller scapa, moet het wel lukken! CU there
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Vrijdagavond vanaf 20.00 uur ook present, ergens rond Bruxelles.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als gij met de mertes in een tentje kruipt en ik met de twee ladies in een ander kom ik wel af ![]() |
|
||||
|
||||
Da wordt sinds lange tijd nog eens een goed shaft-weekendje! De race is natuurlijk ook altijd leuk meegenomen!
![]() Greetzzz |
|
||||
|
||||
Gaat er iemand naar Luik morgen? Ik vind het een eetje stom om alleen naar daar te rijden om de rijders te zien. terwijl alle autos in Spa staan.
|
||||
|
||||
Vanaf donderdag ben ik te vinden op het circuit in de hoop wat mooie plaatjes te kunnen schieten.
|
||||
|
||||
Zo te zien gaan er veel paddockers naar de 24 uur, mss kunnen we een meeting doen op zaterdag avond of zo? Let me know.
Tis te hopen dat weer ewa beter is als vorig jaar, voor de koers is da schoon regen, ma voor de toeschouwers, amaai ze. Cu bye |
|
|||
|
|||
als ik het weer nu bekijk en vooral kijk naar de voorspellingen dan ziet er er super uit komend weekend.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
nee je moest ze vooraf bestellen.
|
||||
|
||||
Weet iemand dat als je een gewoon entry-ticket gekregen hebt, kan je dan in Spa nog bijbetalen voor in de paddock te kunnen ?
|
||||
|
||||
volgens mij moet dat wel lukken fia gt, aangezien de prijzen los van mekaar gegeven worden! gewoon vragen en bijbetalen als je je ticket in een bandje laat omzetten
ik ben vandaag mijn ticketten gaan halen bij een ING filiaal, 45euro is het laagste dat ik op deze moment nog gevonden heb wat prijs betreft, voor de proximus aanbieding was ik té laat want dat gaat met overschrijving en opsturen enzo
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|