![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Dan kan het zijn dat ik donderdag maar is ga kijken.
|
|
|||
|
|||
Ik ga ook naar de 24 uren en dit voor de eerste maal.
Probleem is dat ik niet goed weet waar ik mijn wagen ga moeten parkeren. Dit zou zo dicht mogelijk bij het circuit moeten zijn. Iemand suggesties? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Gewoon de bordjes volgen, parkeerplaatsen zijn nooit ver van de ingang op Spa.........tis wel betalen. Gratis kan ook, kwestie van vroeg aanwezig zijn en 500 meter extra lopen voor lief nemen. Richting La Source kun je vanaf de frituur gratis parkeren. O ja welkom op het forum ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
wat dat parkeren betreft kan je best aan les combes parkeren, toch als je niet persé in de paddock moet zijn. daar parkeer je gratis en moet je maar 500m wandelen tot aan het circuit. Als je op zaterdag middag naar het circuit gaat sta je in de file en moet je toch redelijk ver wandelen. Vanuit les combes is het ook ver wandelen tot aan de paddock maar je ziet de auto's dan toch tenminste rijden.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik ga vanaf vrijdagavond of zaterdagmorgend naar Francorchamps. |
|
||||
|
||||
op tv vind je ook info over spa, op RTL-TVi vandaag geweest, morgen en vrijdag rond 18u10...
![]() |
|
|||
|
|||
De mannen van RaceSimCentral gaan ook naar de Spa 24H.
Velen niet van Belgie, zelfs van denemarken, UK, duitsland,.... Ze hebben zelf een vlag mee van RSC en hebben 1 uur exclusieve toegang tot de GTR (simulatie game voor de noobs) tent voor een test drive. Je zal ze daar het meeste van de tijd vinden denk ik. Ik ben er ni, stom werk. ![]() ![]() Ik mis gewoon het beste van het beste het ganse jaar. Amuseer jullie he en vele fotootjes maken en eventueel wat filmpjes. |
|
||||
|
||||
Kartboyke heeft dus nog 2 duo tickets te koop => http://forum.depaddock.eu/showthread...&threadid=8684
(even afgesplitst van deze thread ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|