![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Quote:
![]() maar Alonso's dranktoevoer werkte op het einde niet meer, daarmee dat hij zo uitgeput was.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ik vind die oversized-kledijstijl van Villeneuve écht wel walgelijk ![]() Zeker in deze pose.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Als die van ons da 1ne keer wast is da just goe...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi: ja efficiënt: hoogst discutabel |
|
||||
|
||||
Na Australië schreef ik:
Quote:
Maar wat meer is. Bridgestone lijkt het pleit te gaan verliezen tegen Michelin dit jaar. Renault lijkt op weg naar een heel mooi seizoen en Flavio weet wat er nodig is om een wereldtitel te pakken. De jongens van Renault ook overigens. Waar zitten de mannen die dachten dat Ralf een verkeerde zet had gedaan door naar Toyota te vertrekken en die dachten de DC een fin de carriére ging doen bij Red Bull, mooi niet. ![]() McLaren weer een dubbeltje op zijn kant... Kan goed, kan slecht. Ben er niet voor uit mijn bed gekomen. Samenvatting was voldoende om weer bij te zijn. ![]() Last edited by Guido; 20-03-2005 at 20:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Ik ben uit mijn bed gekomen toen ze al op het podium met de champagne stonden te sproeien en toen heb ik maar besloten dat het best wel de moeite zou zijn om 's namiddags naar de samenvatting te kijken. Goeie beslissing geweest ![]() Hoewel het nog te vroeg in het seizoen is, hebben we toch al een aangename voorlopige tussenstand. Het kan nog boeiend worden. In kombinatie met het juridisch en ander getouwtrek (GPWC....) komt er weer een heel klein beetje jaren '70 gevoel op (remember de heisa tussen FIA en FOCA en andere Bernie Balestres). jan |
|
||||
|
||||
Ik vond het een best aangename race om te zien, vooral de tweede helft dan, met een aantal hevige duels en schuivers.
De goede prestaties van Toyota en vooral Red Bull hebben mij toch wel verrast. Ik heb eens vergeleken: Jaguar: 10 punten in heel 2004 Red Bulle: 11 punten in 2005 na 2 races Ferrari was ronduit slecht en kan niet meer volgen met de wagens van vorig jaar. Schumacher zal wel bijna zeker volgende race met de F2005 starten. Een aanwijzing hiervoor is dat hij deze race niet met een nieuwe motor gestart is, zodat hij volgende week met de nieuwe motor van de F2005 kan starten. Ze gaan het nog moeilijk hebben dit seizoen, maar schrijf ze nog zeker niet af. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Maar Webber en Ralf vechten, gaan breed en Heidfeld pikt aan... heidfeld pakt Schumacher en gaat meteen door in de aanval op Webber (eind recht stuk van start/finish). Alleen wil noch Webber noch Heidfeld wijken voor elkaar, dus inderdaad twee teamgenoten vechten... Maar Heidfeld gaat breed, neemt bijna Webber mee en Ralf duikt binnendoor, neemt Heidfeld te grazen en en ei zo na zelfs Webber... Dusja, het is mooi dat twee teamgenoten vechten,das waar... Maar het kost hen uiteindelijk plaatsen. Heidfeld had, nadat hij Schumacher had gepakt, tactisch gezien beter niet meteen de aanval geopend op Webber... En ja, wat later is Heidfeld dan wel weer over Schumacher gegaan, maar dat was alweer een tijdje later |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
En mocht Heidfeld niet direct de aanval op Webber ingezet hebben, dan was Schumacher er nooit meer tussengekomen
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|