De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-03-2005, 11:56
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by The Interceptor
Toen ik tv opzette lag Jenson er al uit
Die eerste overwinning gaat nog zeker een jaar op zich laten wachten hoor Hopelijk hebben ze tegen dan bij Williams een winning car klaar
da's gewoon een afgang voor Honda. Nieuwe motoren en slechts 2 ronden afwerken

Quote:
Eerste deel vd wedstrijd was idd maar treintje rijden, maar in het tweede deel zaten toch enkele interessante passages, vooral van het duel tussen de Williamsen en Ralf Schumacher heb ik volop zitten genieten Dat willen we meer zien! Maar misschien toch iets te weinig respect van beide Williams-rijders voor elkaar daar?
neen, dit is wat je krijgt als 2 teamgenoten écht met elkaar de strijd aangaan. hebben we al lang niet meer gezien, behalve dan de comedie die ferrari soms opzet.

Quote:

En Renault blijkt echt wel het te kloppen team. De omstandigheden in Maleisie waren blijkbaar toch echt wel zeer zwaar, Alonso moest er op't podium zelf even bij gaan zitten, dacht al bijna dat hem nog achterover ging vallen.
En Briatore zat ook aardig te zweten
Okselvijvers
maar Alonso's dranktoevoer werkte op het einde niet meer, daarmee dat hij zo uitgeput was.
Old 20-03-2005, 13:45
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !

Ik vind die oversized-kledijstijl van Villeneuve écht wel walgelijk
Zeker in deze pose.
Old 20-03-2005, 14:01
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Finish

Ik vind die oversized-kledijstijl van Villeneuve écht wel walgelijk
Zeker in deze pose.
Daar ben ik volledig mee akkoord. Lijkt meer op een pijama of werkoveral. Misschien nog mooie bretelle en het karnaval blijft het hele jaar nog in leven
Old 20-03-2005, 17:39
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Als die van ons da 1ne keer wast is da just goe... ai...klop... sorry sjoe... ni gezien dat je... .
Reply With Quote
Old 20-03-2005, 18:44
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Quote:
neen, dit is wat je krijgt als 2 teamgenoten écht met elkaar de strijd aangaan. hebben we al lang niet meer gezien, behalve dan de comedie die ferrari soms opzet.
ja, maar wat levert het op? Een plaatsverlies voor Heidfeld, en zelfs Webber was er bijna aan voor de moeite...

Mooi: ja
efficiënt: hoogst discutabel
Reply With Quote
Old 20-03-2005, 20:27
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Na Australië schreef ik:

Quote:
Het lijkt ernaar dat ze bij Ferrari hun zaakje niet optimaal voorbereid hebben.
Wel, na Maleisië schrijf ik: Ze hébben hun zaakje niet optimaal voorbereid. De F2005 wordt 2 GP's eerder ingezet dan gepland... Zegt genoeg lijkt me.

Maar wat meer is. Bridgestone lijkt het pleit te gaan verliezen tegen Michelin dit jaar.

Renault lijkt op weg naar een heel mooi seizoen en Flavio weet wat er nodig is om een wereldtitel te pakken. De jongens van Renault ook overigens.

Waar zitten de mannen die dachten dat Ralf een verkeerde zet had gedaan door naar Toyota te vertrekken en die dachten de DC een fin de carriére ging doen bij Red Bull, mooi niet.

McLaren weer een dubbeltje op zijn kant... Kan goed, kan slecht.

Ben er niet voor uit mijn bed gekomen. Samenvatting was voldoende om weer bij te zijn.

Last edited by Guido; 20-03-2005 at 20:36.
Reply With Quote
Old 20-03-2005, 20:30
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Huudo
Ben er niet voor uit mijn bed gekomen.
Ik ook niet. Koers wél gezien : TV op slaapkamer

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 20-03-2005, 20:38
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Lambo
ja, maar wat levert het op? Een plaatsverlies voor Heidfeld, en zelfs Webber was er bijna aan voor de moeite...

Mooi: ja
efficiënt: hoogst discutabel
euh, voor het manoeuvre reed Heidfeld achter Ralf Schumacher, erna reed hij ervoor. plaatsverlies? niet dus
Old 21-03-2005, 10:57
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally posted by Sennake
Ik ook niet. Koers wél gezien : TV op slaapkamer
Lamzak

Ik ben uit mijn bed gekomen toen ze al op het podium met de champagne stonden te sproeien en toen heb ik maar besloten dat het best wel de moeite zou zijn om 's namiddags naar de samenvatting te kijken. Goeie beslissing geweest

Hoewel het nog te vroeg in het seizoen is, hebben we toch al een aangename voorlopige tussenstand. Het kan nog boeiend worden. In kombinatie met het juridisch en ander getouwtrek (GPWC....) komt er weer een heel klein beetje jaren '70 gevoel op (remember de heisa tussen FIA en FOCA en andere Bernie Balestres).

jan
Reply With Quote
Old 21-03-2005, 18:16
bazzie's Avatar
bazzie bazzie is offline
De Paddock Rookie

Ik vond het een best aangename race om te zien, vooral de tweede helft dan, met een aantal hevige duels en schuivers.

De goede prestaties van Toyota en vooral Red Bull hebben mij toch wel verrast. Ik heb eens vergeleken:
Jaguar: 10 punten in heel 2004
Red Bulle: 11 punten in 2005 na 2 races

Ferrari was ronduit slecht en kan niet meer volgen met de wagens van vorig jaar. Schumacher zal wel bijna zeker volgende race met de F2005 starten. Een aanwijzing hiervoor is dat hij deze race niet met een nieuwe motor gestart is, zodat hij volgende week met de nieuwe motor van de F2005 kan starten.
Ze gaan het nog moeilijk hebben dit seizoen, maar schrijf ze nog zeker niet af.
Reply With Quote
Old 21-03-2005, 19:03
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Finish
-Villeneuve/Sauber: Villeneuve verliest krediet. Verschrikkelijke kwalificatie en van de baan in de race. Jacques lijkt uitgeblust. Over and out. Massa gaat ook niet echt vrijuit. Sauber gaat een moeilijk seizoen tegemoet.
Villeneuve is naar mijn mening altijd al een enorm overschatte persoon geweest. Heeft 2 goede jaren gehad bij williams, nadien ging het steeds verder en verder bergaf.
Old 21-03-2005, 20:27
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by marcel
euh, voor het manoeuvre reed Heidfeld achter Ralf Schumacher, erna reed hij ervoor. plaatsverlies? niet dus
ja, uiteindelijk wel...

Maar Webber en Ralf vechten, gaan breed en Heidfeld pikt aan...

heidfeld pakt Schumacher en gaat meteen door in de aanval op Webber (eind recht stuk van start/finish). Alleen wil noch Webber noch Heidfeld wijken voor elkaar, dus inderdaad twee teamgenoten vechten... Maar Heidfeld gaat breed, neemt bijna Webber mee en Ralf duikt binnendoor, neemt Heidfeld te grazen en en ei zo na zelfs Webber...

Dusja, het is mooi dat twee teamgenoten vechten,das waar... Maar het kost hen uiteindelijk plaatsen. Heidfeld had, nadat hij Schumacher had gepakt, tactisch gezien beter niet meteen de aanval geopend op Webber...

En ja, wat later is Heidfeld dan wel weer over Schumacher gegaan, maar dat was alweer een tijdje later
Reply With Quote
Old 22-03-2005, 00:09
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Lambo
En ja, wat later is Heidfeld dan wel weer over Schumacher gegaan, maar dat was alweer een tijdje later
een seconde of 7: gewoon al de volgende remzone
Old 22-03-2005, 19:43
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

En mocht Heidfeld niet direct de aanval op Webber ingezet hebben, dan was Schumacher er nooit meer tussengekomen
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules