![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
D'Aste heeft dan toch niet de 2de race geworden. 3 sec straftijd gekregen omdat hij de laatste chicane volledig afgesneden heeft ![]() Farfus is trouwens uit de uitslag van de 1ste race geschrapt: diskwalificatie wegens botsing met Jörg Müller. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Er zijn weer flink wat brokken gevallen en volgens mij zijn Farfus en de Müllers(vooral Jörg) er geen betere vrienden op geworden . Jörg heeft wel op't einde van race 1 z'n gat tegen Farfus gekwakt waarna deze blijven plakken is . Race 2 gaat Farfus er bij de start af dankzij een tik van Dirk die zelf op dool was, Dirk gaf in de busstop de 1e tik aan Tarquini die een kettingreactie heeft veroorzaakt . Farfus' straf is terecht maar waarom de diversiteit in straffen(Farfus geschrapt uit race 1, Jörg volgende maal 10pl. achteruit) ? Dirk was ook niet echt clean dit WE maar die blijft strafvrij...
|
|
||||
|
||||
Ik stond gisteren aan de busstop tijdens de WTCC races, spektakel verzekerd, zeker in race 2
![]() ![]() En hoe 'd Aste daar de overwinning mag pakken, dat begrijp ik toch niet. Hij remde niet of nauwelijks, en dan om die schuivers te ontwijken, gewoon rechtdoor de busstop afsnijden tegen een echt wel hoge snelheid. Zo kwam hij toch nog voor Giovanardi over de finish, die wel mooi de brokken wist te ontwijken zonder de piste af te snijden.
|
|||
|
|||
D'Aste heeft daar de overwinning niet mogen pakken.
Trouwens het extra testwerk door Ford heeft weining geholpen, zelfs de Deens Peugeot was nog sneller. Op deze manier heeft mee doen weinig zin. |
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwen die andere klapper in de busstop was ook niet mis, de heertjes hebben sowieso erg pittig gereden. Het duw- en trekwerk in de laatste ronde van de eerste race vanaf La Source was er niet minder om.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik heb de video gezet om thuis nog e.e.a. te kunnen herbekijken . Hopelijk geeft Peter Baert volgende keer weer commentaar want "Jopie" zat er weer een paar keer flagrant naast...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|