De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 01-05-2006, 10:13
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

't was tijdens de F1 demo in elk geval precies alsof je minder lang moest wachten om iets langs te zien komen dan tijdens andere raceklassen...

Last edited by krikke; 01-05-2006 at 11:01.
Reply With Quote
Old 01-05-2006, 10:24
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular

Volgens mij hebben we allemaal, toeschouwers en marshals, veel moeten wachten dit weekend.
Die Renault eigen koersdirektie wil precies niet leren. Vorig jaar geen rood bij "mijn" ongevalletje op de berg, nu weer veel te veel.

Leuk is anders.
Reply With Quote
Old 01-05-2006, 10:47
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

tja, tijdens welk autosportevenement moet er niet eens gewacht worden...
Als het om veiligheid gaat ...
Ik zag gisteren voor het eerst 2 marshalls airborne worden, en het had niet veel gescheeld of het was véél erger afgelopen...
Dus kijken we niet op een vlag min of meer...
Reply With Quote
Old 01-05-2006, 11:23
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

ik heb geen 1:07 opgenomen, ik zal de speaker gewoon slecht verstaan hebben zeker
Old 01-05-2006, 13:07
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
... Nu met de World Series liepen er behoorlijk veel fotografen voor de draad. De fout van Circuit Zolder? Neen hoor, de fout van de World Series Organisatie. Zelfs iemand met een fotopic kon een accreditatie vastkrijgen bij manier van spreken. Schandalig noem ik dat.

Mvg...
Amateurfotografen die het welletjes beginnen te vinden dat er veel amateurfotografen zijn ...

Old 01-05-2006, 13:21
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Amateurfotografen die het welletjes beginnen te vinden dat er veel amateurfotografen zijn ...

Wat ik wil duidelijk maken is dat iedereen die, met manier van spreken, een mail stuurde naar de organisatie van de World Series een accreditatie konden vast krijgen.

Maak je als (amateur)fotograaf, zo begint toch iedereen é, foto's voor een autosportwebsite of etc. daar heb ik totaal geen problemen mee. Maar foto's maken die je alleen voor je eigen houdt, zoals er daar een hele hoop tussen zaten, neen sorry dat kan niet.

Men moet nog steeds denken aan de veiligheid é. Dit is misschien iets waar circuit Zolder volgende keer rekening mee moet houden misschien. Dat zij zelf de accreditaties van de World Series "uitdelen".

Mvg...
Reply With Quote
Old 01-05-2006, 13:26
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Peter Baert

goe bezig die mannen
Reply With Quote
Old 01-05-2006, 14:00
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Wat ik wil duidelijk maken is dat iedereen die, met manier van spreken, een mail stuurde naar de organisatie van de World Series een accreditatie konden vast krijgen.

Maak je als (amateur)fotograaf, zo begint toch iedereen é, foto's voor een autosportwebsite of etc. daar heb ik totaal geen problemen mee. Maar foto's maken die je alleen voor je eigen houdt, zoals er daar een hele hoop tussen zaten, neen sorry dat kan niet.

Men moet nog steeds denken aan de veiligheid é. Dit is misschien iets waar circuit Zolder volgende keer rekening mee moet houden misschien. Dat zij zelf de accreditaties van de World Series "uitdelen".

Mvg...

hoe weet jij dat die mannen de foto's gaan voor hun eigen houden?
de WSbR zijn een internationale topreeks, dus daar komen zowiezo meer autosportwebsites op af, en dus gaan er ook meer fotografen zijn
Old 01-05-2006, 15:12
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular

Ik heb eerlijk gezegd meer amateur fotografen langs de baan gezien met geldige kaart dan ooit tevoren. Soms met fototoestel.
Waarschijnlijk voor het parochieblad.
Reply With Quote
Old 01-05-2006, 16:46
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by marcel
hoe weet jij dat die mannen de foto's gaan voor hun eigen houden?
Dit omdat ik aan de praat ben geraak bij een fotograaf die al jaren in Zolder actief is en die wist me dit te zeggen.

Mvg...
Reply With Quote
Old 01-05-2006, 18:42
Machb Machb is offline
De Paddock Rookie

Frustrerend moet dat zijn voor de fotografen die er hun brood mee moeten verdienen dat Janneke en Mieke zomaar naast hun kan komen staan met hun kodakske en cocacola-lenske. Maar ook voor de gemiddelde amateur fotograaf zoals mezelf. Ik heb zelf ook altijd als toeschouwer foto's genomen
van diverse autosport evenementen maar zondag was ik het eventjes kotsbeu en heb ik zelfs mijn camera nog niet eens uit mijn rugzak gehaald. Geen enkel fatsoenlijk plaatsje om te staan en aan de andere kant van de draad zie je dan mensen staan met een persjasje aan en een gsm in de hand om foto's te maken. zéér frustrerend. Trouwens ik had gehoopt om hier vandaag toch nog enkele foto's tegen te komen waarvan ik zeg waaauwwhh ! Die verdient inderdaad een accreditatie maar jammer genoeg heb ik er zo nog geen enkele gezien.
Old 01-05-2006, 19:09
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Machb
Frustrerend moet dat zijn voor de fotografen die er hun brood mee moeten verdienen dat Janneke en Mieke zomaar naast hun kan komen staan met hun kodakske en cocacola-lenske. Maar ook voor de gemiddelde amateur fotograaf zoals mezelf. Ik heb zelf ook altijd als toeschouwer foto's genomen
van diverse autosport evenementen maar zondag was ik het eventjes kotsbeu en heb ik zelfs mijn camera nog niet eens uit mijn rugzak gehaald. Geen enkel fatsoenlijk plaatsje om te staan en aan de andere kant van de draad zie je dan mensen staan met een persjasje aan en een gsm in de hand om foto's te maken. zéér frustrerend. Trouwens ik had gehoopt om hier vandaag toch nog enkele foto's tegen te komen waarvan ik zeg waaauwwhh ! Die verdient inderdaad een accreditatie maar jammer genoeg heb ik er zo nog geen enkele gezien.
Met veel spijt moet ik zeggen dat je volkomen gelijk hebt.
Zolder is voor de toeschouwer(s) een belachelijk circuit geworden om foto's te maken.
Old 01-05-2006, 19:30
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Op een gegeven moment valt Jaap VanLagen een heel stuk terug wegens een Drive Trough penalty. Wat gedaan? Dat is de vraag voor mij. Maar hij kwam wel mooi terug moet ik zeggen.

Mvg...
Quote:
Van Lagen zag een goede positie echter gedwarsboomd wanneer hij prompt van de organisatie een drive through penalty kreeg, omdat het team vlak voor de start langer dan de maximale toegestane 5 minuten zijn regenbanden hadden gemonteerd. Jaap wachtte vervolgens nog 2 ronden voordat hij zijn noodzakelijke pitstop moest maken.
...
JAAP VAN LAGEN: “Jammer van die drive through penalty want anders was er niets aan de hand geweest. Het was wel vreemd dat ze mij hadden gestraft want meerdere teams gingen met het wisselen van de banden niet vrijuit. Verder heb ik me hier prima vermaakt en was ik verre weg de snelste van het complete deelnemersveld. Ik pakte 2 polepositions, het circuit record, het snelste ronderecord en een mooie overwinning. Beter had mijn seizoen in de Mégane Trophy niet kunnen beginnen. Het team van Equipe Verschuur is goed op elkaar ingespeeld en ik denk dat we dit seizoen nog vele mooie momenten in de Mégane Trophy gaan beleven!”
Bron: www.jaapvanlagen.nl
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 12:58
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Integra
Met veel spijt moet ik zeggen dat je volkomen gelijk hebt.
Zolder is voor de toeschouwer(s) een belachelijk circuit geworden om foto's te maken.
ik kan het alleen maar beamen. Met al die draad is het ni moeilijk dat iedereen moeite doet om er voor te gaan staan. Volgende keer dat ik naar Zolder ga zal ik er ook voor zorgen dat ik aan een pasje geraak, anders heb ik niks.Dat is niet de correcte manier, maar wel de enige
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 21:28
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Ik ben voor de eerste keer naar Zolder geweest met een deftige reflex camera, had geen perspas, en heb me toch vermaakt. Foto's zoals in de boekskes zijn er inderdaad niet te maken achter de draad, maar er zijn voldoende andere mogelijkheden tot mooie foto's. Vandaar zal ik blijven gaan
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules