![]() |
|
|
||||
|
||||
't was tijdens de F1 demo in elk geval precies alsof je minder lang moest wachten om iets langs te zien komen dan tijdens andere raceklassen...
![]() Last edited by krikke; 01-05-2006 at 11:01. |
|
|||
|
|||
Volgens mij hebben we allemaal, toeschouwers en marshals, veel moeten wachten dit weekend.
Die Renault eigen koersdirektie wil precies niet leren. Vorig jaar geen rood bij "mijn" ongevalletje op de berg, nu weer veel te veel. ![]() Leuk is anders. |
|
||||
|
||||
tja, tijdens welk autosportevenement moet er niet eens gewacht worden...
Als het om veiligheid gaat ... Ik zag gisteren voor het eerst 2 marshalls airborne worden, en het had niet veel gescheeld of het was véél erger afgelopen... Dus kijken we niet op een vlag min of meer... ![]() |
|
||||
|
||||
ik heb geen 1:07 opgenomen, ik zal de speaker gewoon slecht verstaan hebben zeker
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Maak je als (amateur)fotograaf, zo begint toch iedereen é, foto's voor een autosportwebsite of etc. daar heb ik totaal geen problemen mee. Maar foto's maken die je alleen voor je eigen houdt, zoals er daar een hele hoop tussen zaten, neen sorry dat kan niet. Men moet nog steeds denken aan de veiligheid é. Dit is misschien iets waar circuit Zolder volgende keer rekening mee moet houden misschien. Dat zij zelf de accreditaties van de World Series "uitdelen". Mvg... |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
hoe weet jij dat die mannen de foto's gaan voor hun eigen houden? de WSbR zijn een internationale topreeks, dus daar komen zowiezo meer autosportwebsites op af, en dus gaan er ook meer fotografen zijn
|
|||
|
|||
Ik heb eerlijk gezegd meer amateur fotografen langs de baan gezien met geldige kaart dan ooit tevoren. Soms met fototoestel.
![]() Waarschijnlijk voor het parochieblad. |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
|||
|
|||
Frustrerend moet dat zijn voor de fotografen die er hun brood mee moeten verdienen dat Janneke en Mieke zomaar naast hun kan komen staan met hun kodakske en cocacola-lenske. Maar ook voor de gemiddelde amateur fotograaf zoals mezelf. Ik heb zelf ook altijd als toeschouwer foto's genomen
van diverse autosport evenementen maar zondag was ik het eventjes kotsbeu en heb ik zelfs mijn camera nog niet eens uit mijn rugzak gehaald. Geen enkel fatsoenlijk plaatsje om te staan en aan de andere kant van de draad zie je dan mensen staan met een persjasje aan en een gsm in de hand om foto's te maken. zéér frustrerend. Trouwens ik had gehoopt om hier vandaag toch nog enkele foto's tegen te komen waarvan ik zeg waaauwwhh ! Die verdient inderdaad een accreditatie maar jammer genoeg heb ik er zo nog geen enkele gezien.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zolder is voor de toeschouwer(s) een belachelijk circuit geworden om foto's te maken.
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik ben voor de eerste keer naar Zolder geweest met een deftige reflex camera, had geen perspas, en heb me toch vermaakt. Foto's zoals in de boekskes zijn er inderdaad niet te maken achter de draad, maar er zijn voldoende andere mogelijkheden tot mooie foto's. Vandaar zal ik blijven gaan
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|