![]() |
|
|
||||
|
||||
[Round 12] 2006 Grand Prix of Germany
Kimi op pole
![]() ![]() schumacher is een drifter !! (hoe hij de pitlane binnen kwam ![]() ik denk dat het morgen wel wat gaat geven tijdens de race ! |
|
||||
|
||||
ja, waarom was alonso daar nu zo kwaad voor? Omdat hij eens in het stof moest bijten...
![]()
|
||||
|
||||
ik ben weer niet zo optimistisch. De kwalificatie zat vol actie die we in de race niet gaan krijgen. Akkoord, Hockenheim is een beter circuit voor strijd dan Magny-Cours (2004 was een schitterende race, als je Schumacher op kop niet meerekent), maar Formule 1 is de laatste tijd zo erbarmelijk dat ik weer niet veel hoop heb op een spannende race.
Het zal hem alweer in de pitstops gebeuren |
|
||||
|
||||
er zal wel weer iets gebeuren met de McLaren's zeker, kben niet echt bijgelovig maar als het aankomt op F1 dan wel (en Kimi heeft nog nooit de GP van Duitsland gefinisht)
|
||||
|
||||
ik denk dat het kampioenschap een beetje op een kantelmoment staat .... Het vet is al een paar weken van de soep bij Renault ... Net nu er een aantal weken niet getest mag worden .... dus beperkte mogelijkheden om het tij te keren ...
Als er vandaag een serieuze hap uit de voorsprong wordt genomen zal het moeilijk worden voor Renault ... De schade beperken zoals Alonso de voorbije weken gedaan heeft zal dan niet meer voldoende gaan blijken
|
||||
|
||||
Bij Honda gaat het eindelijk weer beter precies, nog eens met beide wagens in de top10, en zelfs een héél mooie 4e plaats voor Jenson
![]() Ik hoop echt voor hen dat ze hun 300e GP kunnen vieren met enkele punten. Podium gaat wel te hoog gegrepen zijn vandaag.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() renault heeft een sterke start gemaakt, maar ferrari gaat is nu toch iets sterker.. en ze staan toch nog wat punten achter.. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De la Rosa er uit, Kimi heeft weer pech bij de pitstops en zit vast achter Barrichello. Dit wordt weer geen goed resultaat voor McLaren |
|
||||
|
||||
Mag ik weer zo vrij zijn om wederom mijn zinnetje te herhalen van vorige wedstrijd.
Saai, saai, saai, saai.................. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
*geeeeeeeeeeeeeeeeuw*
|
|
||||
|
||||
In tegenstelling tot jullie vond ik deze race al een pak minder saai dan vorige race. Er waren verschillende inhaalacties te zien. Een paar opgaves door rijdersfouten, een paar opgaves door mechanische problemen. Een ontdubbelingsactie van Ralf Schumacher en nu juist Raikkonen die voor de 2e maal zelf een brandje blust
![]() |
|
||||
|
||||
pfew, he made it - toch precies brand in de motorruimte, blij zal em wel nie zijn zeker
damn, renault laat steken vallen - zou het allemaal omwille van dat systeem zijn?
|
||||
|
||||
euh ja !! ik denk dat sommige meschien een video van magny cours in hadde steken
![]() maar deze race vond ik toch wel mooi.. ok de ferraris reden weer een pak sneller als de rest wat de spanning er uit haalde (maar als schumi fan is het eens zo mooi) maar voor de rest waren er genoeg gevechten.. button vs raikkonen, de strijd tussen alonso fisichella en truli voor p5 .. zeker na het foutje van alonso.. jammer dat truli net niet iets dicter zat anders had hij er meschien nog meer gebrik van kunnen maken.. er waren toch wel genoeg gevechten op het circuit vandaag.. en in het kampioenschap begint het nu ook wel spannend te worden.. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|