![]() |
|
|
||||
|
||||
Nelson Piquet Jr wordt ook al als Nederlander aanzien door sommige sites enkel en alleen omdat moeder Nederlandse is. Ho-Pin Tung om een iets andere reden, maar ook hij wordt als Nederlander aanzien en niets als Chinees. Misschien door het feit dat hij wel perfect Nederlands spreekt, maar geen Chinees?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ga trouwens eens na wat de echte bedoeling van een forum is. Hier zouden inhoudelijke discussies moeten te vinden zijn, in plaats van gissingen, scheldtirades en het goedkoop zwart maken van mensen. Dit forum is er alleen nog om het ego van enkele mensen hoog te houden en heeft veel van zijn oorspronkelijke waarde verloren. Wat me trouwens al vaak door enkele oudgedienden is bevestigd, mensen die destijds met hart en ziel voor de autosport met depaddock begonnen zijn. En wat die mail betreft, kom gerust eens tot in Leuven beste Mark, ik ben nog steeds een gastvrij en open mens en je zal hier op een bourgondische manier ontvangen worden. groeten Joost Last edited by joost; 07-12-2006 at 11:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij an een dubbele nationaliteit hebben he. Stel: land X zegt Iedereen geboren uit ten minste 1 ouder met de X nationaliteit waar ook ter wereld heeft de nationaliteit van land X. Land Y zegt : iedereen die geboren is op het grondgebied van land Y heeft de nationaliteit van land Y. Een baby wordt geboren uit twee ouders uit land X, maar ze zijn op dat moment op vakantie in land Y. => dubbele nationaliteit.
|
||||
|
||||
Quote:
Je mag veel roepen over me maar je moet geen onwaarheden verkondigen over mijn persoon. Fouten toegeven? Als ik aantoonbaar fout zit zal ik het toegeven. Je kunt genoeg voorbeelden daarvan vinden op dit forum. O.a. hier http://forum.depaddock.eu/showthread...444#post192444 Mocht je in de toekomst onwaarheden verkondigen over mij en/of andere zaken waarbij ik betrokken ben, dan ik zal ik gepaste maatregelen nemen. Die wind zaait, zal storm oogsten. Mark
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Autosport toch? We zijn en blijven mensen onder/tussen elkaar. Deze avond heb ik een zeer verhelderend gesprek gehad met de partij die net boven mij (ons) woont (op cartografisch gebied). Dat bewijst dat iedereen open staat voor kritiek (ook ik), maar ook voor vatbaarheid. (Thanks
![]() Het is een klein wereldje, en we komen elkaar zo vaak tegen... Een 'woord' zal steeds 'een woord' blijven, hoop ik toch. Een 'goeiedag' kan er toch nog wel af... Van elke partij. Ik ben echt van een 'mentale last' af sinds deze avond. Ik weet dat zoiets als een 'schone lei' bestaat (om het in 'Oud Vlaams' uit te drukken). Neen, het verleden hoeft daarom niet gewist te worden, maar op diezelfde 'schone lei' opnieuw beginnen is veelal een begin van een mooie toekomst. Bedankt aan diegene die de moeite gedaan heeft om zijn telefoon te nemen en me te bellen. Meen ik. Echt waar. Dries DS (Eventuele verdere reacties via PM aub) |
|
||||
|
||||
![]() Sommige zijn echt te erg. Pure leugens verschijnen er op het internet in nederland over Belgische zaken. IS het nu zo moeilijk iets op te zoeken? Quote:
Wat moet er bij adoptie: -Verschil van 15 j tussen geadopteerde en adoptant (kan niet opmaken of dat zo is) - Er ontstaat bij gewone adoptie enkel een rechtsband tussen adoptant en geadopteerde: deel geld erven ja, bemoeien met opvoeding: NEE
|
||||
|
||||
Het algemeen dagblad heeft iets tegen Belgen me dunkt. Je moet dit maar eens lezen: http://www.ad.nl/columns/nijnatten/article901643.ece
Het komt erop neer dat de Gentse politie graag klappen uitdeelt, omdat ze anders niks te doen hebben? |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Verder met de onzin op het autosportnet: Quote:
![]() ![]() Alhoewel, als ik dan lees wat ze nu werkelijk publiceren............snapt u het? Als vaste (en uiteraard de minst gewenste) lezer van deze site heb ik nog nooit iets gelezen van World Solar Challenge. Beetje uitleg en een korte introductie zou toch mooi meegenomen zijn. Waar racen die mannen? En hoe? Wie is de coureur? Topper in het stukje is de Delftse teamleider. Heeft die kerel geen naam? In het kader van: Leuke poging, graag de volgende kandidaat!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Daarnaast staan er nog 3 types vermeld waarvan het zo goed als zeker is dat we die niet aan het werk zien in de Belcar ![]() Echter, 1 ding weet ik heel goed. Zodra je een bepaald verwachtingspatroon schept bij de consument zul je dat ook waar moeten maken. Schep je een verkeerd verwachtingspatroon bij een klant / consument? Wees gerust, ze gaan zeuren ![]() Dus als ik op 1 april geen Maserati, Ascari of Venturi heb gezien? Ja, dan mag ik kritiek leveren ![]() Trouwens deze zin uit diezelfde persbabbel: Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Gaat de endurance cup nog sneller worden dan de original (wat haat ik die naam, wat is er nog original aan?)
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb de indruk dat er bij Circuit Zolder enkele dromers zitten die hun elitaire dromen graag voor werkelijkheid nemen. Men is het vel van de beer aan het verkopen voor hij geschoten is. Trouwens, rond die grote Champcarplannen is het wel heel erg stil geworden. En wat die Belcar Endurance Cup betreft. Blijkbaar moet de BEC gaan dienen als doorgeefluik voor de wagens die niet meer in de Belcar Original (van dat originele blijft wel niets meer over ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Australie, van kust tot kust, op de lange wegen daar
|
|