De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 07-12-2006, 04:52
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Nelson Piquet Jr wordt ook al als Nederlander aanzien door sommige sites enkel en alleen omdat moeder Nederlandse is. Ho-Pin Tung om een iets andere reden, maar ook hij wordt als Nederlander aanzien en niets als Chinees. Misschien door het feit dat hij wel perfect Nederlands spreekt, maar geen Chinees?
Old 07-12-2006, 11:27
joost joost is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Geachte heer Custers,
Aan jou de eer! Goed idee, moet je zeer zeker doen. We kunnen er alleen maar van leren.
Val ik jou lastig? Nergens verwijs ik naar jou in persoon. Dus als ik een fout zie (naar mijn mening uiteraard) en dat post in deze thread.......is dat dan negatief? Wat voor jou onzin is, kan voor mij zinvol zijn. Mag ik nog steeds mijn eigen mening hebben? Mag ik nog steeds in deze democratie alles zeggen, zonder me schuldig te maken aan smaad en laster? Mogen wij alle twee een verschillende visie hebben?
Wat voor iemand discreet is, dat kan voor de ander een open vorm van communicatie zijn. Ik heb niks te verbergen. Overigens wacht ik nog steeds op een (positief of negatief) antwoord van mijn laatste mailtje aan jou adres.
Welke frustratie? Ik koester totaal geen ambities om de journalistiek in te gaan. Als ik ergens niet gebonden wil zijn dan is het wel in de autosport. Lekker zo'n vrije geest zonder rekening te houden met opdrachtgevers. Alhoewel, je begint met te prikkelen. Zal ik een autosport variant opstarten van geenstijl.nl of volkomenkut.com? Spijkerharde blogs! Ik krijg er steeds meer goesting in.
Bedankt voor het compliment dat je me capabel genoeg inschat voor het volgen van colleges aan de universiteit. Uiteraard komen overal Engelse termen voor in de Nederlandse taal. Ze staan zelfs in de Dikke van Dale. Echter, Jan met de pet (in dit geval Mark met de pet) snapt deze term niet. Kom zeg, dit had je makkelijk kunnen vertalen. Kijk downforce snappen we allemaal............
Nogmaals, e.e.a. is niet gericht jegens de Joost Custers persoonlijk. Ik richt me puur op het bericht. Jij maakt fouten, ik maak fouten.....iedereen maakt fouten.
Mag ik nog zeggen dat ik van mening ben dat jij slecht tegen kritiek kan? Laat ik het zo stellen, dat is niet mijn probleem. Het is niet de eerste keer dat ik een dergelijke reactie van jou krijg. Zal ook wel niet de laatse keer zijn
Mijn identiteit ken je. Je belt me zelfs op om over dergelijke zaken te praten.
Met vriendelijke groet,
Mark Reijnders
Ik kan best tegen kritiek, maar alleen tegen gefundeerde, niet van dat gezeik zoals hier. Hier spelen de anonieme auteurs graag de man en niet de bal. Het probleem met Mark Reijnders is dat hij geen gefundeerde kritiek kan geven (de beste stuurlui...) en hij zelf geen fouten kan toegeven (hij was hier fout, zoals ettelijke keren in het verleden en kan dat niet toegeven want dan leidt hij gezichtsverlies hè - wie zonder zonde is, werpe ...). Diegene die slecht tegen kritiek kan, is de heer Reijnders Mark...
Ga trouwens eens na wat de echte bedoeling van een forum is. Hier zouden inhoudelijke discussies moeten te vinden zijn, in plaats van gissingen, scheldtirades en het goedkoop zwart maken van mensen. Dit forum is er alleen nog om het ego van enkele mensen hoog te houden en heeft veel van zijn oorspronkelijke waarde verloren. Wat me trouwens al vaak door enkele oudgedienden is bevestigd, mensen die destijds met hart en ziel voor de autosport met depaddock begonnen zijn.
En wat die mail betreft, kom gerust eens tot in Leuven beste Mark, ik ben nog steeds een gastvrij en open mens en je zal hier op een bourgondische manier ontvangen worden.

groeten

Joost

Last edited by joost; 07-12-2006 at 11:33.
Old 07-12-2006, 13:30
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by bluelite View Post
Nelson Piquet Jr wordt ook al als Nederlander aanzien door sommige sites enkel en alleen omdat moeder Nederlandse is. Ho-Pin Tung om een iets andere reden, maar ook hij wordt als Nederlander aanzien en niets als Chinees. Misschien door het feit dat hij wel perfect Nederlands spreekt, maar geen Chinees?

Hij an een dubbele nationaliteit hebben he. Stel: land X zegt Iedereen geboren uit ten minste 1 ouder met de X nationaliteit waar ook ter wereld heeft de nationaliteit van land X. Land Y zegt : iedereen die geboren is op het grondgebied van land Y heeft de nationaliteit van land Y. Een baby wordt geboren uit twee ouders uit land X, maar ze zijn op dat moment op vakantie in land Y. => dubbele nationaliteit.

Old 07-12-2006, 21:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by joost View Post
Hier spelen de anonieme auteurs graag de man en niet de bal. Het probleem met Mark Reijnders is dat hij geen gefundeerde kritiek kan geven (de beste stuurlui...) en hij zelf geen fouten kan toegeven (hij was hier fout, zoals ettelijke keren in het verleden en kan dat niet toegeven want dan leidt hij gezichtsverlies hè - wie zonder zonde is, werpe ...). Diegene die slecht tegen kritiek kan, is de heer Reijnders Mark...
Joost,

Je mag veel roepen over me maar je moet geen onwaarheden verkondigen over mijn persoon. Fouten toegeven? Als ik aantoonbaar fout zit zal ik het toegeven. Je kunt genoeg voorbeelden daarvan vinden op dit forum. O.a. hier http://forum.depaddock.eu/showthread...444#post192444

Mocht je in de toekomst onwaarheden verkondigen over mij en/of andere zaken waarbij ik betrokken ben, dan ik zal ik gepaste maatregelen nemen.

Die wind zaait, zal storm oogsten.

Mark
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 07-12-2006, 22:45
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Autosport toch? We zijn en blijven mensen onder/tussen elkaar. Deze avond heb ik een zeer verhelderend gesprek gehad met de partij die net boven mij (ons) woont (op cartografisch gebied). Dat bewijst dat iedereen open staat voor kritiek (ook ik), maar ook voor vatbaarheid. (Thanks ). Mannen (en vrouwen), laten we allemaal aan dezelfde kar sleuren, trekken, wroeten... Ja, er zijn gesprekken mogelijk, zeer goede gesprekken zelfs! Dat werd deze avond bewezen!

Het is een klein wereldje, en we komen elkaar zo vaak tegen... Een 'woord' zal steeds 'een woord' blijven, hoop ik toch. Een 'goeiedag' kan er toch nog wel af... Van elke partij. Ik ben echt van een 'mentale last' af sinds deze avond. Ik weet dat zoiets als een 'schone lei' bestaat (om het in 'Oud Vlaams' uit te drukken). Neen, het verleden hoeft daarom niet gewist te worden, maar op diezelfde 'schone lei' opnieuw beginnen is veelal een begin van een mooie toekomst. Bedankt aan diegene die de moeite gedaan heeft om zijn telefoon te nemen en me te bellen. Meen ik. Echt waar.

Dries DS

(Eventuele verdere reacties via PM aub)
Old 13-12-2006, 01:14
Raceboy's Avatar
Administrator

Sommige zijn echt te erg. Pure leugens verschijnen er op het internet in nederland over Belgische zaken. IS het nu zo moeilijk iets op te zoeken?

Quote:
Marc Dutroux droomt van adoptie
Door FRANS BOGAARD

BRUSSEL – De Belgische kindermoordenaar Marc Dutroux droomt van adoptie. Hij zou daarop hebben aangedrongen...

... bij een wat oudere Antwerpse vriend, die hem in de cel al sinds jaar en dag wat geld toestopt.

Volgens de Brusselse krant Le Soir zou Dutroux het oog hebben laten vallen op de erfenis van zijn weldoener, en zou hij zich later belasten met de opvoeding van zijn kinderen. Dutroux is blijkbaar slecht geïnformeerd, want adoptie is in België alleen mogelijk voor minderjarigen.

Dutroux zou in zijn cel – hij zit nu in Ittres, even onder Brussel – ook zakken post krijgen van vooral vrouwelijke fans, die er blijkbaar een kik van krijgen om te corresponderen met ’s lands beruchtste crimineel. Dutroux werd in 2004 tot levenslang veroordeeld voor ontvoering, seksueel misbruik en moord, zijn inmiddels ex-vrouw kreeg dertig jaar.

http://www.ad.nl/buitenland/article900004.ece
Compleet gel*l, In België is adoptie van zowel minderjarigen als van volwassenen mogelijk. Enige verschil is dat bij volwassenen enkel gewone adoptie mogelijk is en geen volle.

Wat moet er bij adoptie:
-Verschil van 15 j tussen geadopteerde en adoptant (kan niet opmaken of dat zo is)
- Er ontstaat bij gewone adoptie enkel een rechtsband tussen adoptant en geadopteerde: deel geld erven ja, bemoeien met opvoeding: NEE

Old 13-12-2006, 01:36
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Het algemeen dagblad heeft iets tegen Belgen me dunkt. Je moet dit maar eens lezen: http://www.ad.nl/columns/nijnatten/article901643.ece

Het komt erop neer dat de Gentse politie graag klappen uitdeelt, omdat ze anders niks te doen hebben?
Old 13-12-2006, 17:44
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by bluelite View Post
Het algemeen dagblad heeft iets tegen Belgen me dunkt. Je moet dit maar eens lezen: http://www.ad.nl/columns/nijnatten/article901643.ece

Het komt erop neer dat de Gentse politie graag klappen uitdeelt, omdat ze anders niks te doen hebben?
De Belgische politie heeft in Nederland een slechte naam (corruptie, losse handjes, etc.).
Old 14-12-2006, 23:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
De Belgische politie heeft in Nederland een slechte naam (corruptie, losse handjes, etc.).
Die importeren tenminste geen zeecontainers vol met drugs voor een undercover-operatie

Verder met de onzin op het autosportnet:
Quote:
Nederlandse racewagen op zonne-energie bij FIA Motorsport Gala

Het is voor het eerst in de geschiedenis van de FIA dat een dergelijke auto hier te zien was. Max Mosley, voorzitter van de FIA, gaf tijdens een lezing op het Motorsport Business Forum, waar de Nuna ook te zien was, aan dat de FIA meer aandacht wil gaan besteden aan duurzame vormen van racen. Ditzelfde bevestigde hij in een gesprek met de Delftse teamleider.

http://www.racexpress.com/index.php?...tikel&nid=5439
Wat een prachtig artikel. Een autosportsite die aandacht geeft aan alternatieve vormen van autosport . Ze hebben een voorbeeldfunctie opgepakt bij Racexpress..nl !

Alhoewel, als ik dan lees wat ze nu werkelijk publiceren............snapt u het? Als vaste (en uiteraard de minst gewenste) lezer van deze site heb ik nog nooit iets gelezen van World Solar Challenge. Beetje uitleg en een korte introductie zou toch mooi meegenomen zijn. Waar racen die mannen? En hoe? Wie is de coureur?

Topper in het stukje is de Delftse teamleider. Heeft die kerel geen naam?

In het kader van: Leuke poging, graag de volgende kandidaat!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 16-12-2006, 15:51
Raceboy's Avatar
Administrator

Quote:
De Formule 1 is weer een Nederlandse
rijder rijker. Volgend seizoen gaat de
21-jarige Giedo van der Sarde bij Super
Aguri aan de slag. De Nederlander wordt
derde rijder bij de Japanse renstal. De
Japanner Takuma Sato en de Brit Anthony
Davidson zijn volgend seizoen de hoofd-
rijders bij Super Aguri. Het F1-seizoen
begint op 18 maart in Australië.
bron: vrt tt

Old 22-12-2006, 21:41
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

De openingspagina van www.circuit-zolder.be oogt vandaag zeer professioneel

Old 24-12-2006, 03:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
De 'first' race van de 'nieuwe' Belcar dus, op 1 april. Het type wagens dat we kunnen verwachten voor die wedstrijd? Ascari ZW1R, Aston Martin DBRS9, Corvette Z06, Dodge Viper Coupé, Ferrari 430, Lamborghini Gallardo, Lotus Exige, Maserati GranSport Light, Porsche 997, Venturi Heritage ...

persbabbel CZ
Geen woord over de wagens die jarenlang de basis hebben gevormd voor de Belcar Sterker nog, ze verwachten wagens die we nooit zullen zien! Iemand ooit een GT3 versie gezien van de Venturi Heritage? Buiten een gezamelijke test op Paul Ricard en wellicht een of andere prive-test hebben we die Venturi nooit gezien. Is die wagen zijn FIA GT3 status niet kwijt?

Daarnaast staan er nog 3 types vermeld waarvan het zo goed als zeker is dat we die niet aan het werk zien in de Belcar Kortom, soms krijgen we het verwijt dat we zeiken en zeuren op De Paddock. Zal wel zo zijn, mij best.

Echter, 1 ding weet ik heel goed. Zodra je een bepaald verwachtingspatroon schept bij de consument zul je dat ook waar moeten maken. Schep je een verkeerd verwachtingspatroon bij een klant / consument? Wees gerust, ze gaan zeuren

Dus als ik op 1 april geen Maserati, Ascari of Venturi heb gezien? Ja, dan mag ik kritiek leveren

Trouwens deze zin uit diezelfde persbabbel:

Quote:
BonGou Belcar Endurance Cup borduurt verder op het originele Belcar-idee, en laat GT's én Toerismewagens toe.
??????????? Was dat niet de Zolder Touring Cup? Dat was toch echt wat anders dan die good old Belcar
Old 24-12-2006, 04:14
Raceboy's Avatar
Administrator

Gaat de endurance cup nog sneller worden dan de original (wat haat ik die naam, wat is er nog original aan?)

Old 24-12-2006, 11:20
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Zodra je een bepaald verwachtingspatroon schept bij de consument zul je dat ook waar moeten maken. Schep je een verkeerd verwachtingspatroon bij een klant / consument? Wees gerust, ze gaan zeuren
Dat was ook de grote ziekte waar de rallycrossorganisatoren aan leden in de jaren '80 en '90 en die toen voor een stuk mee voor de malaise in die autosporttak gezorgd heeft : met veel lawaai grote namen aankondigen, piloten en wagens op de affiche plaatsen die uiteindelijk toch niet kwamen opdagen. Na een tijdje voelt de klant zich bedrogen en haakt af.
Ik heb de indruk dat er bij Circuit Zolder enkele dromers zitten die hun elitaire dromen graag voor werkelijkheid nemen. Men is het vel van de beer aan het verkopen voor hij geschoten is. Trouwens, rond die grote Champcarplannen is het wel heel erg stil geworden.

En wat die Belcar Endurance Cup betreft. Blijkbaar moet de BEC gaan dienen als doorgeefluik voor de wagens die niet meer in de Belcar Original (van dat originele blijft wel niets meer over ) terechtkunnen. Dat zou best weleens leuk kunnen worden : een BEC die kwalitatief en kwantitatief ver boven die hele GT3-santenkraam uitsteekt
Old 24-12-2006, 14:13
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
. Waar racen die mannen? En hoe?

Australie, van kust tot kust, op de lange wegen daar

Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)

Posting Rules