De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-06-2007, 20:23
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Was fijn om de auto's die in de belcar rijden eindelijk te zien. De vertigo was nogal aan de lawaairige kant. ultima 3de in klasse en tevens mooi gevecht met de vertigo.
Old 02-06-2007, 21:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
er waren heel wat wagens niet die wel vermeld staan als 2007 deelnemers op www.supercarchallenge.nl Beetje jammer...
Dat is op zicht niet zo gek. Die lijst van 100+ deelnemers is overzicht van de wagens/teams die dit jaar 1 of meerdere wedstrijden willen rijden. Komt erop neer dat je grofweg tussen de 50 en 80 wagens per meeting mag verwachten. Zo te zien zijn het er dit weekend 61.

Nog meer foto's van die schuiver op het rechte eind? Bepaald volk komt me bekend voor
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 02-06-2007, 23:04
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Sta je er zelf bij misschien?

Hier nog 2 mindere shots, was net gebeurd, bizar ongeval trouwens, zo zie je ze niet vaak:
Nope, maar wel enkele collega's uit de ploeg. DSC @ Zolder? Die hebben altijd van die lekkere klappers op start/finish. We zullen straks eens gaan kijken of ze dat kunstje gaan herhalen bij de races op zondagmiddag
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 03-06-2007, 00:52
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Hoe is dat eigenlijk gebeurd? vorig jaar was er een primera die bij de start de muur werd in geduwd voor de onoverdekte tribune.

in de voorlaatste ronde was nog een gele porsche(de nr50 uit de belcar) nog uit de bocht gegaan in de eerste linkse. had net mijn camera ingepakt, omdat het toch bijna gedaan was.

Vond het raar dat ze gesplitst reden, want de ss2 en s waren eigenlijk niet met zoveel. De russian bears waren dan wel weer met 4 deze keer!
Old 03-06-2007, 10:49
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Nope, maar wel enkele collega's uit de ploeg. DSC @ Zolder? Die hebben altijd van die lekkere klappers op start/finish. We zullen straks eens gaan kijken of ze dat kunstje gaan herhalen bij de races op zondagmiddag
Is het trouwens gebruikelijk dat die wagen daar voor de rest van de wedstrijd blijft staan? Lijkt mij toch een gevaarlijke situatie? Of valt dit nogal mee omdat het niet in een bocht is?

Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Hoe is dat eigenlijk gebeurd? vorig jaar was er een primera die bij de start de muur werd in geduwd voor de onoverdekte tribune.
Ik kwam net uit het tunneltje en alles ging zo vlug dat ik niet compleet zeker ben, maar ik denk dat er een contact was tussen de BMW en een andere (kleinere) wagen. Ik vermoed die appelblauw zeegroene Clio, maar dat is absoluut niet zeker. Misschien heeft iemand anders het beter gezien?

en PS: die Porsche van Rene Snel (Startnr 103), is dat een ex-Manthey Porsche? De achtervleugel lijkt er alleszins wel op

Last edited by Neo-242; 03-06-2007 at 10:51.
Reply With Quote
Old 03-06-2007, 11:38
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
De DSC wordt blijkbaar gedomineerd door de Passat V8 Star wagens.
Het zijn de Audi TT DTM's van Brinkmann Motorsport die momenteel de toon zetten, ze hadden gisteren echter problemen met beide wagens waardoor ze niet gereden hebben. De TT van Arjan van der Zwaan en Ardi van der Hoek krijgt binnenkort trouwens een nieuwe livery ontworpen door ondergetekende

Quote:
en PS: die Porsche van Rene Snel (Startnr 103), is dat een ex-Manthey Porsche? De achtervleugel lijkt er alleszins wel op
Nope, hij zal die achtervleugel gewoon geupdate hebben. Die auto is in de basis altijd nog de RS die hij al sinds 2003 (?) rijd, en dat was toendertijd een nieuw chassis.
Reply With Quote
Old 03-06-2007, 17:08
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

waar kan je uitslagen van de races vinden ?
Reply With Quote
Old 03-06-2007, 19:31
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Is het trouwens gebruikelijk dat die wagen daar voor de rest van de wedstrijd blijft staan? Lijkt mij toch een gevaarlijke situatie? Of valt dit nogal mee omdat het niet in een bocht is?

Dat is zeer zeker niet gebruikelijk! Ze hadden gewoon een SC erin moeten knallen en dan die wagen op correcte wijze verwijderen. Echter, waar ik me nog druk over.........
Reply With Quote
Old 03-06-2007, 19:57
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by smiley View Post
waar kan je uitslagen van de races vinden ?
Ik kan ze effe hierop zetten als je wil heb ze op papier. Jaja utlima 2 maal 3
Old 03-06-2007, 20:19
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

http://www.ris-timing.be/btcs/zolderstar/2007/index.htm
Old 03-06-2007, 20:19
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
..... bizar ongeval trouwens, zo zie je ze niet vaak:
Ik heb die 4 Russian Bears wel meer eigenaardige dingen zien doen tijdens dit weekend. Die kerels zijn echte kamikazes, die het hardere trek- en duwwerk niet schuwen. Op een deuk meer of minder wordt er niet gekeken.
Trouwens dat hele Russian Bearsteam is een beetje bizar. Weet er iemand iets meer over dit team. Ik weet dat ze tijdens het seizoen in Nederland verblijven. Maar voor de rest? Waar komen die piloten vandaan? Wie zijn de geldschieters?
Reply With Quote
Old 03-06-2007, 20:53
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Baron View Post
Trouwens dat hele Russian Bearsteam is een beetje bizar. Weet er iemand iets meer over dit team. Ik weet dat ze tijdens het seizoen in Nederland verblijven. Maar voor de rest? Waar komen die piloten vandaan? Wie zijn de geldschieters?
Niet 1 sponsor op de wagens !uitgezonderd de seriesponsors Oosterse mystiek!

Vond het eerlijk gezegd een waardeloos weekend, 2 x 3 uur VW Funcup op 1 dag? Ik heb er de kracht niet meer voor Zelden een raceweekend meegemaakt waarbij iederen, ja iedereen, zomaar de pitstraat kon betreden. Dat heeft weer enkele hachelijke situaties opgeleverd. Het is weer allemaal net goed gegaan.
Reply With Quote
Old 03-06-2007, 20:53
Neo-242's Avatar
De Paddock Regular

@Mark: wie beslist over een SafetyCar? Alleen koersdirectie of worden de baanposten hier ook in geconsulteerd?

@Corvetteboy: bedankt voor de lijsten! Rene Snel staat met een Corvette Z06 genoteerd. Dat is een vergissing denk ik?

@Baron: dat Russian Bears team is inderdaad straf. De wagens lijken me goed geprepareerd, maar waar komt dat team vandaan? De rijders draaien schijnbaar toch goed mee vooraan?
Reply With Quote
Old 03-06-2007, 21:28
Neo-242's Avatar
De Paddock Regular

In dit artikel staat wat meer uitleg over "Russian Bears Motorsport"
http://www.autosport.nl/actueel/inte...72&rubriek=nat
Reply With Quote
Old 03-06-2007, 21:39
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

De aanleiding tot de crash van de Russian Bear BMW is een contact met de Mini van Berry Van Elk geweest. Volgens wat ik gehoord heb zou de Mini uiterst links op het circuit hebben gereden en is de BMW hem voorbij gegaan. Vervolgens ging de BMW ook helemaal links rijden (in plaats van rechts de ideale lijn op te zoeken). De Rus heeft dan ofwel de afstand verkeerd ingeschat ofwel moedwillig een tik willen verkopen aan de Mini. Resultaat was dat hij begon te slippen en tegen de pitmuur knalde. De Mini heeft nog kunnen doorrijden en had slechts enkele krasjes vooraan.
Mijn bronnen zijn de marshals ter plaatse en Berry Van Elk.

@Neo-242: marshals kunnen vragen naar een safety car, maar de uiteindelijke beslissing ligt bij de koersdirectie.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules