De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-10-2007, 10:09
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Het was inderdaad de moeite! De sound van de Lambo klinkt echt als muziek in de oren.

Lieb of Basseng had op het einde ook veel haast toen hij achter de Vertigo reed ;-)
Reply With Quote
Old 22-10-2007, 11:02
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by brr01 View Post
Wat me dit weekend weer is opgevallen is het schandalig weinig publiek dat er nog naar een race komt kijken. Met de Champcar en nu het FIA-GT kampioenschap had Zolder 2 mooie affiches, helaas hebben beiden het grote publiek niet aangesproken...het is erg, erg gesteld met de autosport in Belgie.
ik vond toch dat er redelijk wat volk was om 13u
Old 22-10-2007, 11:18
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by brr01 View Post
Wat me dit weekend weer is opgevallen is het schandalig weinig publiek dat er nog naar een race komt kijken. Met de Champcar en nu het FIA-GT kampioenschap had Zolder 2 mooie affiches, helaas hebben beiden het grote publiek niet aangesproken...het is erg, erg gesteld met de autosport in Belgie.
Op 't bergske aan de chicane was het toch aardig druk, zeker als je vergelijkt met de laatste Belcar races was er toch wat meer volk. Maar de opkomst was idd matig als je rekening houdt met het feit dat het toch heel goedkoop was om binnen te komen... 't Viel mij wel op dat het toen de Belcar net bezig was ineens zo goed als leeg was...
Reply With Quote
Old 22-10-2007, 12:35
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Wat een race . Heel mooi inhaalbeweging gezien van Login op de carsport holland corvette. Nooit geweten dat ze met GT1 wagens tegen elkaar rijden zij aan zij en dat nog driftent door de chicane gaan Er was wel een klein contact tussen de twee heren maar dan nog.
Echt een heel mooie race gezien en een verdient podium voor Login en co.
En volgens mij gaf Kumpen ook al een zetje aan hezemans in de eerste bocht waardoor Hezemans een stuje grind moest pakken een veel plaatsen verloor en niet voorbij Gounon kwam.

Ook echt weer een strakke wedstrijd van Jet Alliance. Ook trouwens een mooie actie op het paddock waar volgens mij Lechner nog even z'n handtekening neerzette. Ook de Advanced Engineering F430 deed even een mooi drift actie, alhoewel enkele mensen het misschien niet echt op prijs stelden en de schrik van hun leven hadden.
Reply With Quote
Old 22-10-2007, 13:08
Wingendplate Wingendplate is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by JCE.72 View Post
't Viel mij wel op dat het toen de Belcar net bezig was ineens zo goed als leeg was...
Dat is heel simpel te verklaren. De Belcar is sinds dit jaar maar een slappe hap. Ik vind het echt waardeloos wat ze gedaan hebben, vorig jaar had je tenminste echte kanonnen. Nu is het allemaal van dat GT3 spul, da's na een feest als de FIA-GT echt niet de moeite waard.
Reply With Quote
Old 22-10-2007, 13:51
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Wingendplate View Post
Dat is heel simpel te verklaren. De Belcar is sinds dit jaar maar een slappe hap. Ik vind het echt waardeloos wat ze gedaan hebben, vorig jaar had je tenminste echte kanonnen. Nu is het allemaal van dat GT3 spul, da's na een feest als de FIA-GT echt niet de moeite waard.
Daar kan ik niet anders dan je 200% gelijk geven. Ik ben wel tot het einde van de Belcar race gebleven maar het was inderdaad alsof je naar een nevenevenement aan het kijken was, zelfs de speaker vond het precies maar niks...
Reply With Quote
Old 22-10-2007, 15:56
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Is het aanbod niet wat groot voor de massa?
Ik volg nu normaal elke Funcup, BTCS en Belcar wedstrijd en dit is voor mij als racefreak al veel. We hebben allemaal een sociaal leven en af en toe moet je compromissen sluiten.
Ik zou veel meer van het racen willen zien maar je kan toch niet elk weekend naar de track gaan he.

We zijn ook geen raceland, voetbal en wielrennen is wat de klok slaat hier, niks aan te doen mannen.

Reply With Quote
Old 22-10-2007, 17:26
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Ik vond dat er toch heel wat volk was. De tribunes aan de jacky ickx waren rond 11U toch bijna vol. en tijdens de belcar was er ook nog heel wat volk. Meer naar het einde toe was er inderdaad heel wat volk minder, maar dat kan evengoed met de F1 te maken hebben!
Old 22-10-2007, 18:31
Corvette Racing's Avatar
Corvette Racing Corvette Racing is offline
De Paddock Rookie

Ik vond het ook best druk, FIAGT is bij het grote publiek denk ik ook niet zo super populair, dus die weten het dan ook niet te vinden. Verder heeft het weer misschien ook wel meegespeeld.

En België geen raceland? laat me niet lachen! twee grote circuits en meerdere evenementen van wereldformaat. Dan heb ik het nog niet eens over teams en courreurs!
Old 22-10-2007, 19:00
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

De race viel te laat op het jaar denk ik. Dagjesmensen gaan geen dag in de relatieve kou staan als ze geen interesse hebben in autosport. Zeker niet als ze ervoor moeten betalen... Ik vond het geweldig om de GT1's nog eens in Zolder te zien. Ik ben enkel zaterdag geweest en het verschil in snelheid, geluid en sensatie tussen FP2 van de FIA GT en kwali 2 van de Belcar maakte voor mij goed duidelijk welke slechte richting men is ingeslagen in ons nationaal kampioenschap.

Met de Belcar launch in het eerste kwartaal dit jaar was ik nog enthousiast. De wagens waren nieuw, zagen er leuk uit, tot je ze zo goed en wel zag rijden...
Reply With Quote
Old 22-10-2007, 19:05
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

De Belcar is wel nooit zo luidruchtig geweest als de Fia dit weekend. Mijn oren suizen nog...
Old 22-10-2007, 20:22
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Longin in het persbericht: "Het FIA GT-kampioenschap heeft vandaag de dag een bijzonder hoog niveau en de toppers zijn zo aan elkaar gewaagd dat je geen millimeter mag laten liggen. Maar het blijft wel sportief en we zien hier geen toestanden zoals we dat elders wel al eens tegenkomen."

Heeft deze heer geen zwart-witte vlag gekregen voor "onsportief" rijgedrag?

Mvg...
Reply With Quote
Old 22-10-2007, 20:25
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Heeft deze heer geen zwart-witte vlag gekregen voor "onsportief" rijgedrag?
Mvg...

onterecht, Longin zat echt wel langst den c6r. Twas de andere die te kort de bocht wilde neme endaardoor tegen de C5r aankwam. Kzat er met mijn neus op.

Reply With Quote
Old 23-10-2007, 00:04
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by JorritVD View Post
En volgens mij gaf Kumpen ook al een zetje aan hezemans in de eerste bocht waardoor Hezemans een stuje grind moest pakken een veel plaatsen verloor en niet voorbij Gounon kwam.

Ook echt weer een strakke wedstrijd van Jet Alliance. Ook trouwens een mooie actie op het paddock waar volgens mij Lechner nog even z'n handtekening neerzette. Ook de Advanced Engineering F430 deed even een mooi drift actie, alhoewel enkele mensen het misschien niet echt op prijs stelden en de schrik van hun leven hadden.

Hezemans ging wel degelijk in de fout in de eerste linkse bij de start zonder een zetje van een andere wagen

Mvg
Old 23-10-2007, 05:05
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Sir Kwietje View Post
onterecht, Longin zat echt wel langst den c6r. Twas de andere die te kort de bocht wilde neme endaardoor tegen de C5r aankwam. Kzat er met mijn neus op.
Dat lijkt me idd. te kloppen... heb het niet gezien maar in HBVL staat een foto waar je ziet dat de neus van Longin's Corvette ter hoogte van het voorwiel van die van Deletraz zit als ze net de bocht insturen.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules