![]() |
|
|
|||
|
|||
En Charouz Racing heeft ervaring met formule racerij (A1 GP). Dat helpt ook wel wat bij afstelling van een LMP prototype.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dat lijken goede referenties. En hij kent Bleekemolen en Verstappen al
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Opmerkelijke zin in zijn column: Quote:
In het donker racen? Wanneer heeft ie dat dat dan gedaan? Ik kan me geen F1, A1GP, F3 of F Opel Lotus herinneren met koplampen. Hoe weet onze sjarel dan dat ie snel is in het donker? O ja, nog zo'n term in zijn column: ouderwets hard racen! Jos, tis een endurance wedstrijd ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Staan trouwens leuke verhalen op bovenstaande website. http://fritsvaneldik.nl/webpost/?p=2579 http://fritsvaneldik.nl/webpost/?p=2581 Ik ben in '94 F1 gaan volgen vanwege Verstappen. Een Nederlander die mag testen bij McLaren en uiteindelijk bij Benetton terecht komt was (en is helaas nog steeds) uniek. Wat betreft Nederlanders en F1 staat Verstappen, ondanks zijn gedrag, nog steeds bovenaan. Ondanks dat het vaak op drama eindigde (door technische problemen of crashes) had hij af en toe races waarin hij zeer goed was. Albers was wat dat betreft veel stabieler, echter dat had ook als nadeel dat hij een grijze muis was op de baan. En een grijze muis kunnen we Verstappen niet noemen. Zoals Mark al zegt: "love him or hate him". Ik moet toegeven dat, hoewel het de laatste jaren flink minder is geworden, toch nog steeds een gedeelte "love him" is. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Verstappen heeft trouwens weer een krasse uitspraak gedaan in GTO Magazine:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik denk dat de sportscars en endurance wel wat kunnen zijn voor Jos Verstappen.
Jos heeft in ieder geval wel vechtersmentaliteit. Iets, kijkend naar de F1, dat ik bij Albers wel eens mistte. En zo'n opmerking over leeftijd; ach, wie zei er als kind niet eens iets waar hij later op terug moest komen. En in de sportscars rijden inderdaad een aantal oude rotten. Ik vraag me meer af hoe hij binnen een team zal functioneren. Want endurance is wel meer dan alleen maar hele snelle ronden zetten op het scherpst van de snede. Maar bij RfH ging dat meestal wel goed. Afgelopen LM; afgezien van de domme pech met de ophanging van de uitlaat. Jan Lammers voor de constante snelle ronden. Jeroen Bleekemolen die af en toe toch iets sneller was zonder de boel kapot te rijden. En David Hart die gewoon keurig z'n rondjes draaide. De anderen moeten toch hun rusturen hebben. Ik hoop dat Jos Verstappen niet het idee heeft dat hij zich moet bewijzen. Dan zou het wel eens mis kunnen gaan. |
|
||||
|
||||
Quote:
Desalniettemin vind ik het schitterend nieuws; Verstappen blijft een grote naam in de Nederlandse motorsport en hij is altijd goed voor publiciteit. En als de naam Verstappen de endurance-racerij populair kan maken in de lage landen zie ik dat alleen maar als een positieve zaak. |
|
||||
|
||||
En vooraal na een lange afwezigheid en dat dit misschien wel de laatste echte goede kans voor Verstappen op een hoog internationaal niveau.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|